نرم افزار پس پی را در 9 نکته بشناسید

لست سکند

سیستم نرم افزاری «پس پی» یک راهکار جامع برای تسهیل پرداخت‌های خرد و مدیریت پرداخت پول در خرید است. این برنامه به صورت آنلاین و بدون نیاز به اسکناس و حتی کارت‌های بانکی، تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه قابل کاربرد است. این نرم افزار از سال 1397 برای استفاده مشتریان به بازار عرضه شد. پس پی بر روی دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید و اپل قابل کاربرد است. نخستین حوزه تحت پوشش این سامانه، بخش حمل و نقل و  تاکسی بود. کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند تنها با اسکن کردن یک بارکد، کرایه تاکسی خود را پرداخت کنند.

کاماپرس در ادامه با ارائه نکاتی به معرفی نرم افزار پس پی برای خوانندگان این مطلب می‌پردازد؛

1. علیرضا پزشک بنیانگذار پس پی است. در حال حاضر 30 نفر در این سامانه مشغول به فعالیت هستند. مرکزیت این مجموعه در تهران قرار دارد.

2. این مجموعه در قالب پرداخت به کمک کیو آر کد، امکان انتقال وجه خرید شارژ، پرداخت قبوض و صدور فاکتور به ارائه خدمات می‌پردازد.

3. کاربران این نرم افزار می‌توانند از پشتیبانی شبانه روزی بهره مند شوند. بعلاوه افراد می‌توانند از طریق سایر راه‌های ارتباطی مثل ایمیل با این مجموعه در ارتباط باشند.

راز آسمان پایتخت

4. این سامانه در هنگام انجام تراکنش شارژ حساب، اطلاعات کارت کاربران اعم از شماره کارت، رمز اول یا دوم و تاریخ انقضا و سی وی وی 2 را ذخیره نمی‌کند.

5. پس پی علاوه بر تهران در استان‌هایی مانند آذربایجان و همدان نیز آماده خدمت رسانی به متقاضیان است.

6. افراد می‌توانند اپلیکیشن نرم افزار پس پی را از طریق مایکت نیز دریافت کنند. دارندگان گوشی‌های اندروید و آیفون هم می‌توانند از طریق وبسایت این مجموعه و با اسکن کیو آر کد بارگذاری شده در آن، این اپلیکیشن را در گوشی‌های خود داشته باشند.

7. موجودی اعتباری که کاربر در حساب پس پی خود شارژ می‌کند به هیچ وجه قابل استرداد نیست. کاربران تنها می‌توانند از طریق سرویس‌ها و خدماتی پس پی باقی شارژ خود را استفاده کنند.

8. افراد زیر 18 سال مجاز به استفاده از خدمات پس پی نیستد و در صورت آگاهی گروه از این موضوع حساب کاربری فرد بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.

9. بعضی از محصولات شرکت شامل نرم افزارهایی هستند که کاربران بر روی رایانه، لپ تاپ و … متعلق به خود نصب می‌کنند. با نصب این نرم افزارها دریافت بروز رسانی‌های آن‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود.

مرتبط با : پس پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز