نرم افزار پخش مویرگی کسبه مناسب برای افراد سیار و مراکز پخش

نرم افزار
لست سکند

در دنیای پُرتلاطم کسب‌وکارها، اطلاعات مهم‌ترین ابزار هستند. با تکیه‌بر تحلیل اطلاعات، توان تصمیم‌گیری مدیران افزایش می‌یابد و می‌توانند آگاهانه‌تر و دقیق‌تر تصمیم بگیرند.

به گزارش کاماپرس، تحقیقات نشان می‌دهد، بیش از ۷۰درصد کسب‌وکارها در دو سال نخست تاسیس، به‌دلیل عدم‌دسترسی به اطلاعات کافی و عدم تحلیل صحیح آن‌ها، ورشکسته می‌شوند.

به کارگیری یک نرم افزار حسابداری مناسب که بتواند گزارش‌های مورد نیاز شما را تهیه کند.

کسبه سیار به ویژه بازاریاب‌ها و مراکز پخش مویرگی برای مدیریت بهینه کسب و کار خود به یک نرم افزار حسابداری قدرتمند با قابلیت استفاده به صورت سیار نیازمند هستند. نرم افزارهای حسابداری پخش با قابلیت استفاده همزمان برروی کامپیوتر، گوشی موبایل و دستگاه کارتخوان اندرویدی گزینه بسیار ایده‌آلی برای این دسته از افراد می‌باشند.

نرم افزار پخش مویرگی کسبه با قابلیت اجرا برروی کامپیوتر، موبایل، تبلت و کارتخوان بانکی امکانات کم نظیری را جهت صدور فاکتور در محل و جمع آوری حساب در اختیار افراد سیار و مراکز پخش  قرار می‌دهد. شما می‌توانید نرم افزار کسبه را فقط برروی یکی از این دستگاهها یا برروی تمامی آنها استفاده نمایید. معمولا نصب نسخه تحت اندروید نرم افزار کسبه برروی موبایل یا تبلت، یا خرید کارتخوان اندرویدی کسبه برای افراد سیاری که به صورت شخصی فعالیت می‌نمایند گزینه بسیار مناسبی است. این در حالی است که مراکز پخش مویرگی علاوه بر نسخه‌های اندرویدی حسابداری کسبه، به نسخه ویندوز آن نیز نیازمند هستند تا بتوانید از طریق کامپیوتر عملکرد بازاریاب‌ها را بهتر مدیریت  نمایند.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که شما به صورت شخصی فعالیت می نمایید و قصد صدور فاکتور، چاپ آن و تسویه حساب در محل مشتری را دارید بهترین گزینه برای شما  خرید کارتخوان اندرویدی می باشد. با استفاده از کارتخوان اندرویدی کسبه می توانید رسید تراکنش بانکی و فاکتور را همزمان برروی چاپگر دستگاه پوز چاپ نمایید. البته در صورتی که قبلا اقدام به خرید چاپگرهای سیار نموده اید، باز هم نرم افزار کسبه برای شما مثمر ثمر خواهد بود. با نصب نرم افزار کسبه برروی موبایل یا تبلت خود براحتی از طریق بلوتوث می‌توانید فاکتور را برروی چاپگر سیار چاپ نمایید. در صورتی که می‌خواهید هزینه‌های خود را کمینه نمایید و قصد خرید کارتخوان اندرویدی یا چاپگر سیار را ندارید، این بار نیز نرم افزار کسبه با امکان اشتراک گذاری فاکتور از طریق شبکه های اجتماعی شما را یاری خواهد کرد.

در صورتی که فعالیت شما در قالب مراکز پخش مویرگی می باشد و قصد مدیریت مانده حساب بازاریاب‌ها و مشتریان خود را دارید، بایستی نسخه تحت ویندوز نرم افزار کسبه را نیز تهیه نمایید. بازاریاب‌ها و عوامل پخش مجموعه شما از طریق موبایل، تبلت یا کارتخوان اندرویدی اقدام به ثبت و چاپ فاکتور می نمایند. سپس فاکتورهای صادر شده را از طریق فضای ابری نرم افزار کسبه، از طریق اینترنت، برای سیستم کامپیوتر مرکزی ارسال می نمایند. حال شما در دفتر کار خود اسناد ثبت شده توسط بازاریاب‌ها را بررسی می نمایید و تنها با چند کلیک ماوس فاکتورها و سایر اسناد حسابداری ایجاد شده توسط بازایاب‌ها تایید نهایی می‌شوند و به نرم افزار حسابداری کسبه تحت ویندوز منتقل خواهند شد.

در مجموع با امکاناتی که نرم افزار حسابداری پخش کسبه در اختیار شما قرار می‌دهد، براحتی می توانید به صورت سیار اقدام به صدور، چاپ و تسویه‌ی فاکتورها نمایید. علاوه بر این، مدیریت آسان مانده حساب اشخاص و مانده موجودی انبار از امکانات برجسته این نرم افزار است. در نهایت نرم افزار کسبه گزارشات متنوع و کابردی، مانند گزارش سود و زیان، را در اختیار شما قرار می‌دهد. به منظور آشنایی بیشتر با نرم افزار پخش کسبه می توانید به وب سایت حسابداری کسبه مراجعه و اقدام به برقراری تماس تلفنی با این مجموعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز