نرم افزار حقوق و دستمزد ؛ یک حسابدار حرفه‌ ای تحت وب

نرم افزار حقوق و دستمزد -کاماپرس

یکی از پیچیده‌ترین محاسبات در سازمان‌ها حسابداری حقوق و دستمزد است که احتمال خطا نیز در آن بالاست. از این رو معمولا استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد توصیه می‌شود. نرم افزار حقوق دستمزد به راحتی با حذف خطای انسانی، عملیات مالی شرکت‌ها را انجام می‌دهد.

به گزارش کاماپرس به نقل از فینتو، یک حسابدار، هراندازه هم که حرفه‌ای باشد نمی‌تواند در شرکت‌های بزرگ به تنهایی از پس محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان بربیاید. اما نرم افزار حقوق و دستمزد ، حتی مالیات، بیمه، سوابق و کیفیت عملکرد کارکنان را در نظر می‌گیرد و تنها یک فیش حقوقی تحویل می‌دهد. اما این افزایش سرعت تنها مزیت استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد نیست. در ادامه به مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزارهای محاسبه حقوق و دستمزد اشاره می‌شود.

جلوگیری از خطای انسانی

این اولین و یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از نرم‌افزار حقوق و دستمزد است. انسان، از خطا دور نیست و گاهی ممکن است اشتباهات کوچکی رخ دهد که مسئولیت‌های بزرگی بر روی دوش سازمان می‌گذارند. اما نرم افزار حقوق دستمزد کاملا برنامه‌ریزی شده است و از این ضرر و زیان‌ها جلوگیری می‌کند.

پرداخت آسان برای کارکنان پاره وقت و ساعتی

در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، همه کارکنان تمام وقت نیستند، بلکه کارکنان پاره‌وقت و ساعتی نیز حضور دارند که بر اساس ساعت کاری حقوق دریافت می‌کنند. شاید برای شرکت‌های کوچک دستی حساب کردن ساعت‌ها آسان به نظر برسد اما برای شرکت‌هایی که ده‌ها کارمند ساعتی دارند، وقت‌ و انرژی زیادی از حسابدار می‌برد و حتی نیاز به پرداخت حقوق برای چندین حسابدار می‌شود. در اینجا، می‌توان حساب و کتاب‌ها را به نرم افزار حقوق و دستمزد سپرد.

نرم افزار حقوق و دستمزد -کاماپرس

شخصی‌سازی حقوق

همه کارکنان یک شرکت، در یک سطح نیستند و بر اساس جایگاه و موقعیتشان، مزایا و موارد مختلفی دریافت می‌کنند به طوری که ممکن است حتی حقوق دو نفر در یک موقعیت شغلی، با یکدیگر متفاوت باشد. از این رو، محاسبه حقوق کارکنان با توجه به مزایا و موقعیت شغلی‌شان توسط نرم‌افزار حقوق و دستمزد، سریع‌تر، آسان‌تر و مسلما دقیق‌تر است. به گونه‌ای که می‌توان فاکتورهای لازم را در سیستم حقوق و دستمزد تعریف کرده و سپس بر اساس مبناهای ارائه شده به نرم افزار، محاسبه انجام شود.

آریاک سفر

افزایش بهره‌وری

وقتی که کارمندان امور مالی وقت و انرژی زیادی را برای محاسبات مختلفی بگذارند، مسلما بهره‌وری آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و در مواقع نیاز نمی‌توانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. تکرار این اتفاق باعث هدررفت انرژی منابع انسانی، وقت گیری بیشتر، عدم تمرکز و بیشتر شدن اشتباهات و خطای انسانی خواهد شد که در نهایت همه این‌ها روی نتیجه عملکرد سازمان یا شرکت موثر است. نرم افزار پرداخت حقوق و دستمزد، بدون احساس خستگی می‌تواند تمام حساب و کتاب‌های اینچنینی را انجام دهد و مانع از بروز چنین مشکلاتی شود.

مقرون به صرفه بودن

همانطور که گفته شد، کاهش بهره‌وری کارمندان منجر به زیادشدن تعدادشان می‌شود در ادامه باید حقوقی هم به آن‌ها پرداخت شود. همچنین نیاز به تامین زیرساخت‌های دیگر همچون سیستم کامپیوتری مجزا، مکانی برای مستقر شدن کارمند و… نیز وجود دارد. درحالی که با تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد یک بار هزینه پرداخت می‌شود و سپس می‌توان از امکانات آن استفاده کرد.

همه این مزایا زمانی تحقق پیدا می‌کند که نرم ‌افزار حقوق و دستمزد ، یک نرم افزار بدون باگ و پرسرعت باشد. همچنین امکانات جامعی داشته باشد. نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و … است. انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا این نرم افزار به یکی از بهترین نرم افزارها تبدیل شود. گفتنی است که 30 روز استفاده از این نرم افزار رایگان است.

انتهای پیام

مرتبط با : فینتو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز