نرخ طلای بازار داخلی در سایه مذاکرات و انتخابات ریاست جمهوری

قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز، بیست و نهم خردادماه، نسبت به دو روز گذشته 23 هزار و 500 تومان کاهش داشته و به سطح قیمتی 1 میلیون و 41 هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر مثقال طلای 18 عیار نیز تا ساعت 12 امروز معادل چهار میلیون و 511 هزار تومان اعلام شده که نسبت به دو روز پیش 2/46 درصد کاهش پیدا کرد. هر گرم طلای 24 عیار نیز تا ساعت ذکر شده برابر یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان اعلام شد. طبق اعلام نادر بذر افشان، دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، هفته گذشته کاهش بی سابقه‌ای در قیمت اونس جهانی روی داد. به دنبال این موضوع افزایش ارزش جهانی دلار هم باعث کاهش تقاضای جهانی برای خرید طلا شده و در نهایت افت قیمتی رخ داد.

از طرفی هفته گذشته در بازارهای داخلی علی رغم نبود تقاضا با وجود نوسانات افزایشی نرخ ارز نه تنها کاهش قیمت ایجاد نشده بلکه شاهد افزایش قیمت‌ها هم بودیم. اما در هفته جاری باید دید نتیجه انتخابات و مذاکرات وین این شرایط را به کدامین سمت تغییر می‌دهد.

آریاک سفر

در حال حاضر قیمت هر اونس طلا معادل هزار و 763 دلار اعلام شده است. تا ساعت 12 امروز، نرخ سکه امامی با 205 تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته معادل 10 میلیون و 600 هزار تومان بود. قیمت نیم سکه نیز با 20 هزار تومان کاهش در مقایسه با پنج شنبه گذشته 5 میلیون و 830 هزار تومان اعلام شد. نرخ ربع سکه هم تا ساعت 12 امروز 3 میلیون و 725 هزار تومان بود.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز