نرخ دلار در انتظار سیگنال حواله درهم

افت و خیز قیمتی دلار در روز گذشته زیاد بود. این ارز خارجی در پایان معاملات روز گذشته به نرخ 27 هزار و 483 تومان رسید. اما در حال حاضر نرخ آن در محدوده 27 هزار و 327 تومانی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران فنی بازار ارز معتقدند که اخبار و علامت‌های متناقض باعث سردرگمی معامله گران برای تصمیم گیری شده است. این تغییرات مداوم قیمتی باعث شده تا معامله گران به خرید و فروش‌های بلند مدت نپردازند.

اخبار پربازدید روز را بخوانید:

در حال حاضر شاید تغییرات قیمتی درهم در نرخ دلار موثر باشد. برخی فعالان حوزه ارزی معتقدند که اگر در روز جاری حواله درهم به بالای نرخ 7 هزار و 500 تومانی دست پیدا کند، خریداران ارزی قدرت خواهند گرفت و میزان تقاضا بیشتر می‌شود. در غیر این صورت احتمال حرکت این ارز خارجی به سمت قیمت 27 هزار و 150 تومانی قوت می‌گیرد. اکنون قیمت درهم به 7 هزار و 433 تومان رسیده است.

آریاک سفر

برخلاف انتظارات، خبر سفر رئیس کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران نتوانست قیمت دلار را کاهشی کند. رافائل گروسی، رئیس کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، بیان کرده که امیدوار است طی چند روز آینده به ایران بیاید و ضمن موضوعات فنی در مورد مسائل سیاسی هم با مقامات ایرانی گفت و گویی داشته باشد. اما انتشار این خبر جو مثبت یا منفی زیادی را در بازار ایجاد نکرد.

علت افزایش قیمت دلار در روز گذشته

برخی از فعالان بازار ارز عنوان کرده‌اند که علت اوج گیری نرخ دلار در ساعات پایانی معاملات روز گذشته به شایعاتی پیرامون تعویق مذاکرات ایران با اروپا و عدم عقب نشینی آمریکا و ایران از مواضع پیشین خود مرتبط بود.

امروز دیگر ارزهای بازار مثل پوند و یورو هم دچار کاهش قیمتی شدند. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 385 تومان کم شد و به مرز 37 هزار و 543 تومان رسید. نرخ یورو هم با 234 تومان افت در مقایسه با دیروز، در محدوده 31 هزرا و 751 تومانی قرار گرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز