نرخ دلار با 100 تومان افزایش به 31700 تومان رسید

بر اساس گزارش های دریافتی از رسانه ها نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز امروز چهارشنبه 23 مهرماه 1399 با 100 تومان افزایش به 31 هزار و 700 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، معامله گران بازار غیررسمی ارز نمی خواهند آنچه را نظرسنجی های انجام شده در مورد انتخابات آمریکا اعلام می کنند، بپذیرند و کماکان بر طبل گرانی دلار می کوبند. تجربه دور قبل انتخابات آمریکا آنها را نسبت به نظرسنجی ها به شدتی محتاط و بدبین کرده که برخی کارشناسان معتقدند معامله گران بازار ارز این بار از آن سوی پشت بام افتاده اند و در حال پذیرش ریسک سنگینی هستند.

یورو اندکی کاهش یافت

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز با 100 تومان افزایش به ۳۱,۷۰۰ (سی و یک هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۱ درصدی داشته است.

یورو امروز با کاهش ۰.۱۷ درصدی، از ۳۷,۱۵۵ (سی و هفت هزار و یکصد و پنجاه و پنج ) تومان به ۳۷,۰۹۲ (سی و هفت هزار و نود و دو ) تومان رسید.

آریاک سفر

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۶۵ تومان کاهش، ۴۰,۸۶۱ (چهل هزار و هشتصد و شصت و یک ) تومان نرخ گذاری شد. در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۸,۷۰۰ (هشت هزار و هفتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

لیر ترکیه امروز با کاهش ۰.۴۷ درصدی، از ۴,۰۳۸ (چهار هزار و سی و هشت ) تومان به ۴,۰۱۹ (چهار هزار و نوزده ) تومان رسید.همچنین دلار کانادا با کاهش ۰.۰۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۴,۰۴۷ (بیست و چهار هزار و چهل و هفت ) تومان معامله شد. در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۷۶ تومان کاهش، ۲۲,۸۲۰ (بیست و دو هزار و هشتصد و بیست ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز