نرخ ارزهای دیجیتال، دستخوش سیاست دولت‌ها

لست سکند

امروز تا ساعت 12 و 20 دقیقه قیمت بیت کوین معادل 35 هزار و 364 دلار بوده که نسبت به روز گذشته 1/08 درصد کاهش قیمتی داشت. ظاهرا سیاست‌های کشورهای مختلف در قبال رمزارزهای دیجیتال همچنان باعث تغییرات قیمتی آن‌ها می‌شود.

به گزارش کاماپرس، اختلاف دیدگاه کشورهای مختلف بر سر ارزهای دیجیتال باعث شده که هر کدام رویکرد کاملا متفاوتی را در برابر آن‌ها به کار بگیرند. در هلند یکی از مقامات ارشد مالیاتی این کشور خواستار ممنوعیت کامل هرگونه فعالیت مرتبط با ارزهای دیجیتالی شده است. در آمریکا الیزابت وارن، سناتور دموکرات، بیت کوین را یک ابزار تخلف برای پولشویی و سایر ارزهای مجرمانه دانسته است. اما در هند برخی منابع از احتمال بازبینی دولت در ممنوعیت مبادلات ارزهای دیجیتال خبر داده‌اند.

قرار است نخستین تراکنش رسمی با ارزهای دیجیتال بین دو بانک اروپایی در فرانسه و سوئیس انجام شود؛ این عملیات به صورت استقراض صورت خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

قیمت اتریوم نیز هم مسیر نرخ بیت کوین حرکت کرده و تا ساعت 12 و 20 دقیقه امروز معادل 79 دلار نسبت به روز گذشته کاهش داشته و با این حساب به سطح قیمتی 2 هزار و 332 دلاری نزول پیدا کرد. دوج کوین هم در مقایسه با دیروز 2 درصد کاهش قیمتی داشته و معادل ریالی آن 7 هزار و 350 تومان اعلام شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز