نخستین چرخه شتابدهی گذر برگزار می‌شود

چرخه اول شتابدهی گذر از تاریخ نهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد. در این دوره شتابدهی ایده‌ها و استارتاپ‌های حوزه عمران، انرژی، محیط زیست و گردشگری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. علاقمندان امکان ارسال درخواست خود را از طریق سایت شتابدهنده گذر دارند. طبق زمان بندی ارائه شده درخواست‌ها ظرف مدت دو هفته توسط کمیته ارزیابی شتابدهنده بررسی می‌شوند. تیم‌های برگزیده مجوز ورود به دوره شتابدهی گذر را به دست می‌آورند.

استارتاپ‌ها در مدت زمان چرخه شتابدهی گذر از خدمات شتابدهنده مثل سرمایه گذاری بذری به مبلغ 150 میلیون تومان، تامین فضای استقرار اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی در کیش و تهران، معرفی به صنعت، توسعه شبکه بازار و تبلیغ، مشاوره، آموزش و منتورینگ تخصصی استفاده می‌کنند. استارتاپ‌های جذب شده ابتدا دوره شتابدهی 2 ماهه را سپری کرده و سپس در صورت کسب شاخص‌های کلیدی کمیته ارزیابی، وارد دوره شتابدهی 6 ماهه می‌شوند.

آشنایی با دیگر اقدامات گذر

همچنین در هفتم اردیبهشت ماه سال جاری اعضای 4 استارتاپ مستقر در دفتر گذر کیش، در جلسه‌ای با حضور مدیران اجرایی شتابدهنده گذر و رئیس گروه‌های تخصصی و نوآوری مرکز نوآوری کیش، به معرفی استارتاپ‌های خود و بیان ارزش افزوده و مزیت آن‌ها در حل چالش منطقه‌ای پرداختند. سپس موانع پیش روی هر کدام از آن‌ها مطرح شد. در پایان این جلسه قرار بر این شده که هر کدام از استارتاپ‌ها، پروپوزال‌ها و مدل‌های کسب و کار خود را جهت بررسی و معرفی به تامین کنندگان مجاز ارائه کنند. این مجموعه در آخرین وبینار رایگان خود که چند روز گذشته برگزار شد، نگاه کارشناسی به نظام نوآوری در ایران و شباهت‌ها و تفاوت‌های آن را بررسی کرد.

آریاک سفر

شتابدهی گذر از سال 1399 به منظور ورود تکنولوژی‌ها و مصالح نوین به صنعت عمران، انرژی و محیط زیست کشور، با کسب مجوز از مرکز شتابدهی پارک فناوری پردیس و مدیریت نادر شریعتمداری فعالیت خود را آغاز کرد. طی یک سال اخیر این مجموعه 29 طرح را بررسی کرده که از میان آن‌ها 15 طرح پذیرفته شده، پنج طرح به دوره پیش شتابدهی راه پیدا کرده و دو طرح به دوره شتابدهی رسیده و  موفق به جذب سرمایه شدند. همچنین دو طرح نیز آماده جذب سرمایه هستند.

این شتابدهنده در خصوص تامین سرمایه بذری، آموزش و منتورینگ، فضای کار و تجهیزات اولیه و توسعه محصول به استارتاپ‌ها و ایده‌های پذیرفته شده خدمات ارائه می‌دهد. مشاوره کسب و کار و همرسانی، تیم سازی، توسعه شبکه بازار و تبلیغ و تجاری سازی از دیگر خدمات این مجموعه هستند.

مرتبط با : شتابدهنده گذر
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز