نخستین مسابقه عکاسی «برگریزان تهران»

لست سکند

انجمن عکاسان ایران، فراخوان نخستین مسابقه عکاسی «برگریزان تهران» را به دبیری ساعد نیک‌ذات منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، موضوع این مسابقه که با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود، عکاسی از فضاهای شهری، زندگی روزمره، طبیعت شهری، مبلمان شهری و نمایش جلوه‌های پاییزی طبیعت در مکان‌های عمومی شهر تهران است. اهداف این جشنواره در فراخوان، تشویق و کمک به تولید آثار عکاسی از برگریزان تهران، رویکرد عکاسانه به زیبایی‌‌های فصل پاییز در شهر تهران و همچنین زمینه‌سازی برای تبادل تجربه و استفاده از اطلاعات تخصصی بین شرکت‌کنندگان از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم بیان شده است. بر اساس فراخوان مسابقه حتی گردشگران و مسافران ایرانی و خارجی نیز می‌توانند عکس‌های خود از جلوه‌های پاییزی شهر تهران را ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی مسابقه عکاسی «برگریزان تهران»، به نقل از دبیر جشنواره ساعد نیک ذات، داوران در انتخاب آثار منتخب هر دو معیار فرم و محتوا را در نظر می‌گیرند و آثار ارسالی می‌توانند در چهار سال اخیر تولید شده باشند که این خود نوعی ماندگاری تاریخی به حساب می‌آید. اعضای هیات داوران مسابقه ابراهیم صافی، مهدی وثوق نیا و گلریز خانعلی زاده هستند.
به تمامی راه‌یافتگان به مسابقه، گواهی شرکت و یک نسخه فایل دیجیتال کتاب این دوره اهداء می‌شود. پنج عکاس برگزیده این مسابقه تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ 50 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. به پنج عکاس شایسته تقدیر نیز تقدیرنامه‌هایی از طرف سازمان زیباسازی شهر تهران و هیات داوران به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
با توجه به شیوع بیماری کوید نمایشگاهی از آثار منتخب در زمان مناسب که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌شود در یکی از نگارخانه‌های شهر تهران در زمستان ۹۹ برگزار خواهد شد. زمان ثبت نام در این مسابقه از بامداد روز شنبه پانزدهم آذرماه ۹۹ تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم دی ماه ۹۹ است.
علاقمندان جهت اطلاع از شرایط کامل مسابقه می‌توانند به سایت انجمن عکاسان ایران مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن عکاسان ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز