نخستین فروشگاه کَش‌اَند‌کَری ایران توسط فروشگاه زنجیره‌ای رفاه افتتاح شد

اولین فروشگاه کَش‌اَند‌کَری – cash & carry-در داخل ایران، تحت عنوان شعبه «آفتاب» از مگاهایپر فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اول تیرماه مصادف با میلاد امام رضا (ع) مراسم افتتاحیه فروشگاه «مگاهایپر رفاه آفتاب» به عنوان اولین فروشگاه کش‌اند‌کری در ایران، در شهرستان اسلامشهر تهران برگزار شد.

در این مراسم رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاع و همچنین جمعی از مدیران ستادی، استانی و فروشگاهی حضور داشتند. آن‌ها از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

مجموعه فروشگاه مگاهایپر رفاه آفتاب، با مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توانسته است برای 100 جوان مجرب و متخصص به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی کند و از این طریق در پیشبرد هدف توسعه شتابان، نقش‌آفرینی کند. این مجموعه در راستای حمایت از تولید داخلی سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام داده است و با تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی همکاری می‌کند.

آریاک سفر

مگاهایپر رفاه آفتاب، علاوه بر «حمل و نقل رایگان کالای خریداری شده مشتریان توسط پرسنل حاضر در فروشگاه»، دارای بخش‌های متنوعی چون عمده فروشی و جزئی فروشی، تخفیفات ویژه، کیترینگ و فست فود، سبزیجات، نان و شیرینی، لبنیات، قصابی، لوازم خانگی، پارکینگ اختصاصی و بسیاری از خدمات دیگر است.

این مجموعه که به تازگی در اسلامشهر افتتاح شده است، از 8 صبح الی 23 آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.

لازم به ذکر است که شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، همگام با رقبای بین‌المللی خود، قصد دارد به زودی دومین و سومین شعب کش‌اندکری را در مولوی تهران و باغ گلدسته تهران با برآورد هزینه 220 میلیارد تومانی افتتاح کند.

مرتبط با : فروشگاه رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نخستین فروشگاه کَش‌اَند‌کَری ایران توسط فروشگاه زنجیره‌ای رفاه افتتاح شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز