نحوه پذیرش و ثبت‌نام در دوره MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران

دانشکده فنی دانشگاه تهران

یکی از رشته های پررونق و رو به رشد در سالهای اخیر در جهان که به تازگی در ایران نیز مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است رشته مدیریت پیشرفته کسب و کار یا همان MBA است. اما بسیاری از علاقه مندان به این رشته با محتوا و فواید این رشته آشنا نیستند. دوره MBA چیست؟ MBA چه فایده و تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟ پس از گذراندن دوره MBA چه فرصت های شغلی در انتظار شما خواهد بود؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید

به گزارش کاماپرس، پذیرش دوره مدیریت کسب و کار MBA و دوره مدیریت حرفه‌ای کسب و کار DBA با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری داوطلبین در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شده است. مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA را برگزار خواهد کرد که علاقه مندان به توسعه مهارت‌های مدیریتی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره‌ها عملکرد علمی و اجرایی خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دوزبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA را اثبات نمایند.
دوره MBA و دوره DBA آنلاین
لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در دوره‌های MBA و DBA به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید کلاس فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.
گرایشات تخصصی DBA
ایسنا در گزارشی افزود: دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران در شش گرایش DBA عمومی، DBA مدیریت مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تعریف شده است که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشاتیسنا نام نویسی نماید. همچنین دوره MBA با گرایش عمومی برگزار می‌شود. مشاهده سرفصل دوره DBA از این لینک و مشاهده سرفصل دوره MBA از این لینک.
دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.
نحوه پذیرش و ثبت‌نام
پذیرش در دوره MBA و دوره DBA دانشکده فنی به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61119824 یا 88012629 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند شوند. همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.
جهت اطلاع مخاطبین می‌توان به این نکته نیز اشاره نمود که مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه تهران، با درنظرگیری خلاء آموزشی موجود در فضای کسب و کار کشور و با هدف انتقال دانش ارزش آفرین ویژه فعالان حوزه کسب و کار و دانش‌پژوهان علاقه مند به یادگیری بنا شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : دانشکده فنی دانشگاه تهران
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز