نحوه هماهنگی دکوراسیون منزل با میز کنسول

میز کنسول-کاماپرس
لست سکند

میز کنسول یکی از عناصر بسیار مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی هر منزلی به شمار می‌آید؛ انواع میز کنسول در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع، غالبا به همراه آینه متناسب با آن‌ها طراحی و تولید می‌شوند.

به گزارش کاماپرس به نقل از پاراپت پلاس، در خرید میز کنسول توجه به هماهنگی آن با دکوراسیون کلی خانه از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن این‌که با توجه به هزینه و قیمت انواع میز کنسول، بهتر است قبل از خرید تمام ویژگی‌های کیفی از جمله متریال و دوام و ماندگاری آن را بررسی کنید. در ادامه به ارائه یک راهنمای کامل برای خرید مناسب‌ترین میز کنسول می‌پردازیم؛

میز کنسول و نقش آن در چیدمان منزل

میز کنسول یکی از لوازمی است که از قدیم به عنوان یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه‌های ایرانی حضوری داشته است. از میز کنسول معمولا به عنوان یک وسیله دکوراتیو لوکس در قسمت هال یا همان پذیرایی خانه برای نگهداری ظروف خاص از جمله ظروف تزئینی و پذیرایی استفاده می‌شود. میز کنسول غالبا به همراه آینه مخصوص آن خریداری می‌شود؛ ضمن این‌که نوعروس‌ها نیز از میز کنسول به عنوان میز اصلی آینه و شمعدان خود استفاده می‌کنند.

میز کنسول معمولا دارای ارتفاعی بلند به اندازه یک میز ناهارخوری بوده و انواع مختلف آن به جز پذیرایی در بخش ورودی خانه یا اتاق خواب نیز کاربرد دارند. مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید میز کنسول باید به آن توجه داشته باشید در ادامه آمده است؛

ابعاد و اندازه میز کنسول

طبیعتا اولین و مهم‌ترین نکته در هنگام خرید هرکدام از لوازم خانه، هماهنگی ابعاد آن با فضای کلی خانه است؛ میز کنسول مورد نظر شما باید با بزرگی یا کوچکی فضای خانه شما تناسب داشته باشد؛ چرا که تنها در این صورت است میز کنسول جلوه و زیبایی دارد.

راز آسمان پایتخت

جنس بدنه و روکش میز کنسول

در حال حاضر میز کنسول در دو نوع چوبی و فلزی در بازار قابل خریداری است. با توجه به این‌که میز کنسول برای استفاده طولانی مدت خریداری می‌شود؛ در هنگام خرید میز کنسول باید از کیفیت و مرغوب بودن چوب یا فلز به کار رفته در بدنه آن مطمئن باشید. علاوه بر جنس بدنه، مرغوب بودن جنس روکش میز کنسول برای اطمینان از ضدخش بودن، مقاومت در برابر رطوبت و فشار نیز اهمیت بالایی دارد.

طراحی میز کنسول و امکانات آن

انواع میز کنسول با توجه به نوع کاربری آن با امکانات و ویژگی‌های متفاوتی طراحی می‌شوند. از این رو در هنگام خرید حتما به ویژگی‌های مورد نظر مانند تعداد کشو، تعداد در یا تعداد کابین میز کنسول توجه کنید. مثلا میز کنسول پذیرایی کابین دار معمولا برای قرار دادن برخی از ظروف در آن و استفاده از این فضا گزینه مناسب‌تری است.

توجه به سبک و رنگ میز کنسول

در انتخاب رنگ و سبک میز کنسول، هماهنگی آن با رنگ و سبک دکوراسیون کل خانه حرف اول را می‌زند؛ بنابراین سعی کنید متریال میز کنسول را متناسب با متریال سایر لوازم خانگی انتخاب کنید. میز کنسول چوبی معمولا گزینه مناسبی برای خانه‌های کلاسیک است. در حالی که اگر دکوراسیون مدرن و مینمال را می‌پسندید بهتر است از میز کنسول فلزی استفاده کنید.

میز کنسول-کاماپرس

انواع میز کنسول با توجه به محل قرارگیری

میزهای کنسول با توجه به محل قرارگیری آن‌ها در انواع مختلف و با ویژگی‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شود.

میز کنسول پذیرایی

میز کنسول پذیرایی یکی از محبوب‌ترین میزهای کنسول و از جمله لوازم دکوراتیو در چیدمان منزل است؛ از میز کنسول پذیرایی معمولا در هال خانه و در پشت مبل‌ها استفاده می‌شود.

میز کنسول ناهارخوری

میز کنسول ناهارخوری معمولا در اتاق یا در بخش ناهارخوری خانه برای قراردادن ظروف و لوازم غذاخوری استفاده می‌شود. این نوع میز کنسول در ابعاد کوچک‌تری تولید می‌شود.

میز کنسول ورودی منزل

میز کنسول در بخش ورودی منزل غالبا دارای ابعاد باریک و چندین کشو برای قرار دادن کلید، کیف، کتاب و غیره است. در واقع استفاده از میز کنسول در ورودی منزل در نظم بخشیدن به فضای خانه بسیار موثر است.

میز کنسول اتاق خواب

استفاده از میز کنسول در اتاق خواب علاوه بر جنبه تزئینی و دکوراتیو بسیار پرکاربرد است. این میز کنسول ها غالبا دارای قفسه و کشوهای متعدد برای قراردادن پتو، روتختی، کتاب و غیره است.

خرید میز کنسول از مجموعه پاراپت پلاس

در هنگام خرید میز کنسول علاوه بر کیفیت و مرغوب بودن کالا، قیمت مناسب و منصفانه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه پاراپت پلاس به عنوان یک مجموعه معتبر به شکلی کاملا تخصصی به عرضه و فروش انواع لوازم خانگی از جمله میز کنسول می‌پردازد.

با انتخاب مجموعه پاراپت پلاس برای خرید میز کنسول ، می‎توانید محصولی که متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل شما باشد را از میان صدها طرح و مدل متنوع انتخاب کرده و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پاراپت پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز