نحوه خرید و فروش بیت کوین و اتریوم در صرافی ارز دیجیتال ایرانی

افزایش روز افزون قیمت و سود بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها باعث شده تا افراد بیشتری به خرید آن‌ها از صرافی ارز دیجیتال معتبر روی بیاورند. با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشورهای تراز اول دنیا و کاهش ارزش ارزهای فیات، سرمایه گذاری روی رمزارزها گزینه مناسبی برای سرمایه داران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که وضعیت بازار رمزارزها، به عنوان یک بازار پرریسک، همواره در حال نوسان است باید قبل از ورود به آن اطلاعات و دانش لازم برای معامله در صرافی ارز دیجیتال یا روش‌های دیگر کسب شود. در صورتی که معامله‌گری به خرید و فروش بیت کوین یا اتریوم تمایل داشته باشد، ابتدا لازم است دانش لازم را درباره این دو رمزارز به دست آورد. منظور از دانش لازم، کسب اطلاعات کافی درباره روند قیمتی هر یک از این رمزارزها و بررسی تحلیل‌ها و پیش بینی‌های مربوط به آن‌ها است. در صورتی که شخصی قصد خرید بیت کوین را داشته باشد، بررسی عملکرد ماهیانه این رمزارز برای به دست آوردن یک دیدگاه کلی موثر است. طبق آخرین اطلاعات، این رمزارز طی یک ماهه اخیر توانسته 88 دلار رشد قیمتی را تجربه کند. در حال حاضر نرخ بیت کوین در محدوده 23 هزار و 400 دلاری قرار گرفته است. به نظر کارشناسان، کلید تداوم رشد قیمتی بیت کوین، عبور آن از کانال 24 هزار و 200 دلاری باشد.

اتریوم هم از لحاظ عملکرد ماهیانه در منطقه سبز رنگی قرار دارد و 1.38 درصد رشد پیدا کرده است. اکنون این ارزدیجیتال در کانال هزار و 600 دلاری جابجا می‌شود. در صورتی که این رمزارز بتوانند محدوده هزار و 600 دلاری را پشت سربگذارد، احتمالا رشد بیشتری پیدا خواهد کرد.

پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال معتبر برای خرید و فروش

بعد از کسب اطلاعات درست و پایه‌ای، امکان معامله رمزارزهای مذکور وجود دارد. روش‌های مختلفی برای معاملات رمزارزها موجود بوده که یکی از بهترین و امن‌ترین آن‌ها مراجعه به صرافی ارز دیجیتال است.

آریاک سفر

کاربران ایرانی به راحتی امکان مراجعه و ثبت نام در صرافی معتبر جهانی را ندارند، به همین دلیل اندکی برای خرید و فروش رمزارزها محدود شده‌اند. اما سایت‌های داخلی معتبر و خوبی جایگزین این صرافی‌های جهانی شده که زمینه مناسب خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده‌اند. برای این منظور کافی است کاربران و معامله گران ایرانی به وبسایت صرافی ارز دیجیتال ایرانی مراجعه کرده و پس از ثبت نام و احراز هویت، کیف پول مناسب را تشکیل دهند. بعد از سپری کردن این مراحل، نوبت به تبدیل پول سنتی به یک ارز مانند تتر می‌رسد. سپس مشتریان امکان خرید و فروش بیت کوین یا اتریوم یا هر رمزارز دیگری را خواهند داشت.

ویژگی‌های مهم یوبیتکس که باعث جذب مشتریان می‌شود

کاربران ایرانی به منظور کسب سود حداکثری از بازار رمزارزها و خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، باید وبسایت صرافی ارز دیجیتال ایرانی را بررسی کرده و از میزان کارمزد و شرایط امنیتی آن آگاه شوند. زیرا برخی از سایت‌ها برای ارائه خدمات رمزارزی مبلغ بیشتری را تحت عنوان کارمزد از کاربران دریافت می‌کنند، در حالی که سایتی مانند «یوبیتکس» با دریافت کارمزد معقولانه و متعارف، خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کارمزد معاملات ثابت این وبسایت تنها 0.25 درصد است که جز پایین‌ترین کارمزدها در میان صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی محسوب می‌شود.

یوبیتکس علاوه بر دریافت کارمزد متعارف، به دلیل داشتن تنوع ارزی بالا و پلتفرم معاملاتی مناسب توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

افرادی که قصد خرید بیت کوین یا اتریوم را از سایت یوبیتکس دارند، کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند. صفحه ابتدایی سایت یوبیتکس نمودارهای مختلف رمزارزهای معتبر و پرفروش بازار را نشان می‌دهد. ضمنا کاربران با دانلود اپلیکیشن یوبیتکس این امکان را دارند تا در هر مکان و زمانی به قیمت و اطلاعات رمزارزهای مختلف بازار دست پیدا کرده و دانش رمزارزی مورد نظر خود را جست و جو کنند.

تیم پشتیبانی یوبیتکس همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر پاسخگوی سوالات مشتریان است و در صورت بروز مشکل در فرآیند معاملات به آن‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : یوبیتکس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز