نان در پایان رمضان گران می‌شود

زمزمه گرانی نان از مدتی پیش شنیده می شود و در تازه ترین خبر یک مقام مسئول در شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرده است که تصمیم برای گرانی نان در پایان ماه رمضان توسط استانداران اجرا می شود.

به گزارش کاماپرس، قیمت نان در دو سال اخیر ظاهرا تغییری نداشته اما بعضی نانوایی ها طی این دو سال به عناوین مختلف نان را گران تر از قیمت مصوب به فروش می رسانند. امسال گران فروشی نان شکل گسترده تری به خود گرفته است و به نظر می رسد مسئولان نیز به تدریج در حال صحه گذاشتن به افزایش قیمت نان باشند.

نکته جالب توجه این که این بار مسئولان شرکت بازرگانی دولتی زمینه سازی برای گران شدن نان را آغاز کرده اند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، در درباره وضعیت قیمت نان و آخرین تصمیمات در این حوزه، اظهار کرده است: طبق مصوبه کار گروه امور گندم، آرد و نان؛ تصمیم برای تعیین قیمت نان بر عهده استانداری‌ها است.

به گفته حنان؛ هر ساله در آغاز سال استانداران قیمت جدید نان را با توجه به هزینه تولید در هر یک از استان‌ها تعیین و آن را اعلام ‌می‌کنند. این مقام مسئول در شرکت بازرگانی دولتی در پاسخ به این پرسش که دلیل تاخیر در اعلام قیمت جدید در سالجاری چیست، گفت: امسال تصمیم دولت بر آن بوده است که تا پایان ماه رمضان قیمت نان در سراسر کشور بدون تغییر باقی بماند و پس از پایان این ماه، استانداران اجازه دارند اقدام به تعیین نرخ نان و ابلاغ آن کنند.

آریاک سفر

حنان اساس تعیین کف و سقف قیمت نان را آنالیز هزینه‌های عنوان کرد که از سوی کارشناسان مورد تحلیل و تائید قرار بگیرد.وی تصریح کرد: تا آنجه که ما مطلع هستیم آنالیز قیمت برای تعیین نرخ نان در هر استان آماده است و به محض پایان ماه رمضان اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز