روش های مختلف مهاجرت کدامند؟

لست سکند

روش های مختلف مهاجرت وجود دارد که هرکدام از روش‌ها هزاران برنامه مهاجرتی متنوع دارد و اگر فردی به مهاجرت علاقه داشته باشد یا به دنبال راهی برای مهاجرت نسبت به شرایط خود می‌گردد بهتر است اطلاعاتی درباره 8 راهی که برای مهاجرت ایرانیان وجود دارد، کسب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر شخصی قصد مهاجرت دارد باید از شرایط فردی خود آگاه باشد، هدف و مسیر خود را مشخص کرده و راهی متناسب با شرایط خود را پیدا کند.

هشت روش پرطرفدار مهاجرت کدامند؟

به طور کلی مهاجرت به‌خصوص برای ایرانیان به 8 روش کلی تقسیم می‌شود. درس خواندن، کار کردن، سرمایه‌گذاری کردن، ثابت کردن سرمایه‌، ازدواج با فردی خارجی، زایمان در خارج، داشتن استعداد و در آخر پناهندگی از روش‌های مهاجرت برای علاقمندان به این امر است.

راز آسمان پایتخت

اگر فردی مدرک یا مهارت زبان نداشته باشد یا به گونه‌ای زبانش ضعیف باشد ولی مقصدی تاپ را برای مهاجرت انتخاب کند بهترین روش، یاد گرفتن زبان در کشور مقصد است. لازم به ذکر است که فرانسه، اسپانیا، مجارستان و ترکیه دوره‌های زبان برگزار می‌کنند و پس از آن حتی افراد می‌توانند ادامه تحصیل دهند یا در کشور مقصد مشغول به کار شوند.

مهاجرت تحصیلی آسان به چه معناست؟

برخی افراد برای ادامه تحصیل قصد مهاجرت می‌کنند که در این شرایط کشورهایی همچون ایتالیا، فرانسه، روسیه، ترکیه، قبرس شمالی و اتریش مهاجرت تحصیلی آسان را برای مهاجران ارائه می‌دهند. شرایط تحصیلی آسان به معنای تحصیل ارزان یا رایگان، عدم شرکت در آزمون ورودی، اقدام به مهاجرت بدون مدرک زبان و کار کردن در کنار درس برای تامین هزینه‌های تحصیلی و زندگی است.

مهاجرت به قصد کار برای نیروهای متخصص

بسیاری افراد دارای تخصص خاصی هستند که می‌توانند از طریق سابقه کاری اقدام به اقامت در کشور مقصد کنند. در این روش می‌توان به صورت مستقیم جاب آفر در کشورهایی همچون کانادا، انگلیس و … اخذ کرد یا از کشورهایی همچون آلمان، اتریش و … ویزای جستجو کار دریافت کرد البته  می‌توان از طریق برنامه نیروی کار ماهر نیز در کانادا، استرالیا و… اقامت گرفت. در  روش مهاجرت کاری گزینه دیگری به نام برنامه‌های خص نیز وجود دارد که برنامه مهاجرتی مختص هنرمندان یا کادر درمان است.

مهاجرت افراد سرمایه‌دار

برخی افراد سرمایه‌دار نیز می‌توانند با حداقل 100 هزار دلار در کشورهایی همچون اسپانیا، پرتغال، یونان و کانادا اقامت بگیرند که محبوب‌ترین راه‌های دریافت این نوع اقامت؛ خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت و استارت‌آپ است.

با ثابت کردن تمکن مالی در ایران و بدون خرج کردن پول نیز می‌توان در کشورهایی همچون فرانسه، یونان، اسپانیا و پرتغال اقامت داشت و در برخی پاسپورت نیز دریافت کرد. البته این روش سبب سلب کار کردن از افراد در برخی از کشورها خواهد شد.

دیگر روش های مختلف مهاجرت و اقامت در کشورهای مقصد

برخی افراد نیز از طریق ازدواج می‌توانند اقامت کشور محبوبشان را بگیرند. بر اساس قاعده‌ای به نام خاک و خون اگر فرزند خانواده‌ای در کشوری متولد شود نیز می‌توان تابعیت را برای فرزند گرفت. برخی افراد نیز دارای استعداد خاص یا دستاوردی در سطح ملی و بین‌الملل هستند که از این طریق می‌توانند برای مهاجرت اقدام کنند.

آخرین راه، پناهندگی است که این روش به خیال برخی بسیار آسان است در حالی‌که این روش نه آسان است و نه ارزان و فقط فرد را دچار خطر می‌کند. وقتی برای مهاجرت راه‌های بسیاری وجود دارد انتخاب این گزینه خطرناک است و وقتی که می‌شود به طور کاملا قانونی اقدام کرد اینگونه مهاجرت ریسک بزرگی خواهد بود.

برخی افراد که قصد مهاجرت دارند ممکن است دچار ابهامات یا سوالات بسیاری شوند که گوتوتی‌آر با 9 شعبه فعال داخلی و خارجی، مرجعی برای مهاجرت بوده و به افراد در این راستا کمک می‌کند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این موسسه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گوتوتی آر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز