میلگرد کلاف فولادی چیست؟ + قیمت روز آهن آلات 31 اردیبهشت 1402

آهن ملل اصفهان-کاماپرس

میلگرد کلاف فولادی مفهومی جدید است که می‌تواند مزایای زیادی مانند کاهش هزینه‌ نیروی کار، تلفات فرآوری و میزان استفاده از فولاد را به همراه داشته باشد.

به گزارش کاماپرس این محصول فولادی مدیریت بهتر و استفاده کارآمدتر از فضای ذخیره‌سازی را تضمین می‌کند. کلاف فولادی همانند میلگرد با طول مستقیم مورد مصرف قرار می‌گیرد، اما به صورت کویل ارائه می‌شود. کویل‌ها توسط برخی از مشتریان به واسطه دستگاه‌های صاف کننده و برش خودکار سفارش داده می‌شوند. کاماپرس در ادامه به شرح کامل‌تری از کلاف فولادی می‌پردازد.

ویژگی‌های میلگرد کلاف فولادی

میلگرد کلاف با صرف انرژی کمتری تولید و ساخته می‌شود. کاهش سایش غلتک‌های صاف کننده در ماشین‌های پیش خم، بدون نیاز به جوش، اتصال بالا حتی پس از صاف کردن، سازگاری با کلیه ماشین‌های شکل دهی و سیستم‌های صاف کننده با همگنی بالا از خصوصیات مثبت این محصولات فولادی است.

موارد کاربرد میلگرد کلاف

میلگرد کلاف به کاهش پیچ خوردگی کمک می کند و محصولاتی با شکل نرم‌تری تولید می‌کند. با تغییرات کمتر بهره وری را افزایش می‌دهد. توانایی چند رشته‌ای شدن را افزایش می‌دهد.  با ایجاد امکان انباشته شدن پایدارتر و ذخیره سازی آسان‌تر، ایمنی را بهبود می‌بخشد. به دلیل این ویژگی‌ها میلگرد کلاف به طور گسترده در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی کاربرد گسترده دارد. آرماتوربندی در ساختمان، سیم‌های برق، دکل، سیم بکسل، ساخت پیج و مهره از دیگر موارد مصرف کلاف است.

قیمت محصولات فولادی

نوسانات قیمتی در هر کالایی وجود دارد. هزینه نهایی میلگرد کلاف شیراز، متناسب با ویژگی‌های ساختاری خود از جمله حالت کشش، نیم کشش، فوق کشش، قطر و وزن تغییر می‌کند. دیگر تحولات سیاسی و اقتصادی در سطح ایران و حهان از جمله قیمت نفت، هزینه مواد اولیه، سنگ آهن، حمل و نقل، عرضه و تقاضا و مسلما نرخ ارز تاثیرات زیادی بر افزایش یا کاهش این محصول دارد. وبسایت آهن ملل اصفهان با فروش محصولات فولادی از جمله کلاف فولاد شیراز قیمت تمامی محصولات را به صورت روزانه اطلاع رسانی می‌کند. علاوه‌بر آن، کارشناسان این مجموعه به مشتریان خود جهت انتخاب مناسب‌ترین محصول مشاوره تلفنی می‌دهند.

آریاک سفر

جدول زیر قیمت روز برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن را شامل می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/rebar/coiled-rebar-price/shiraz-foolad-coiled-rebar

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز