میلاد کی مرام ، نجار شد

اخیرا شرکت‌ها و موسسات مختلف برای بهتر دیده شدن محصولات خود، بیش از گذشته از چهره‌های سرشناس در تبلیغات خود استفاده می‌کنند. شرکت رونیکس نیز در جدیدترین تیزر تبلیغاتی تلویزیونی خود، از حضور میلاد کی مرام بهره گرفته است.

این هنرمند ۳۶ ساله، بازیگری را از کلاس‌های مسعود کیمیایی آموخت و در نهایت با رتبه اول از کلاس‌های بازیگری فارغ‌التحصیل شد. کی مرام، سابقه دستیار کارگردانی را نیز در سال ۱۳۸۵در فیلم رئیس در کارنامه خود ثبت کرد. وی علاوه بر بازیگری، در زمینه فیلمنامه‌ و داستان نویسی نیز فعالیت می‌کند. در کارنامه کاری او بازی در فیلم‌هایی نظیر تا ابد، فصل ماهی سفید، ۳۶۰ درجه، هاری، خط ویژه، حریم شخصی، روسی و … دیده می‌شود، همچنین در نمایش خانگی سریال‌های ممنوعه و سیاوش ایفای نقش کرده است. این هنرمند جوان در سال ۱۳۹۸، در نوزدهمین جشن حافظ در قسمت بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی، نامزد شد و در سال ۱۳۹۳ در شانزدهمین جشن خانه سینما در فیلم ملکه، به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

میلاد کی‌مرام دو سال پیش، به عنوان مدل با برند مشهور «کمرون زیگزال» همکاری کرده بود؛ برندی که به تولید و فروش محصولاتش برای سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس، شهرت دارد.

آریاک سفر

شرکت رونیکس فعالیتش را از سال ۱۳۷۹ و با مدیریت محمدرضا رامخو آغاز کرد. این برند بین‌المللی در زمینه ابزارآلات صنعتی و تجهیزات ساختمانی فعالیت می‌کند. بنا به ادعای مدیران این شرکت، از سال ۱۳۸۴ رونیکس، به یکی از برترین‌ برندها در خاورمیانه تبدیل شد. هم اکنون در کشورهایی نظیر آلمان و چین دفاتر نمایندگی دارد. ابزارهای برقی، دستی، شارژی، باغبانی و کشاورزی، روشنایی و.. از جمله گروه محصولات این مجموعه به شمار می‌روند.

مرتبط با : رونیکس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز