میز لپ‌تاپ جدید ایسر باعث تناسب اندام می‌شود

لست سکند

شرکت ایسر با ساخت دوچرخه ورزشی eKinect BD 3 کار کردن با لپ‌تاپ را به راهی برای تناسب اندام و حفظ سلامتی تبدیل کرده است.

به گزارش کاماپرس، این دوچرخه ورزشی به یک میز متصل است که باعث می‌شود پایین تنه افراد کالری بسوزاند و بالا تنه مشغول انجام کارها باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با وجود ساده بودن ایده ساخت آن، این یک دوچرخه ورزشی حرفه‌ای به شمار می‌رود و دارای امکاناتی نظیر تنظیم مقاومت، موقعیت صندلی، ارتفاع میز و دسته دوچرخه است. صفحه نمایش تعبیه شده روی میز اطلاعاتی مانند مدت زمان فعالیت، کالری سوزانده شده و سرعت را ارائه می‌کند.

همچنین این وسیله دارای دو وضعیت کاری و ورزشی است. موقعیت نشستن و سطح بالای میز در وضعیت کاری حالت طبیعی دارد، گویی فرد از یک میز و صندلی معمولی استفاده می‌کند. اما با فعال شدن وضعیت ورزشی، میز جا به جا شده و امکان فعالیت بیشتری را فراهم می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

جذاب‌ترین ویژگی eKinect BD 3 قابلیت تولید انرژی آن است. طبق ادعای ایسر، کاربران طی رکاب زدن با سرعت ۶۰ دور در دقیقه می‌توانند حدود ۷۵ وات برق تولید کرده و وسایل الکترونیکی روی میز را شارژ کنند‌.

بیشتر بخوانید:

از دیگر قسمت‌های این دستگاه، می‌توان به یک جا لیوانی در قسمت میز و یک قلاب برای آویزان کردن کیف اشاره کرد. همچنین امکان اشتراک گذاری اطلاعات ورزشی با سایر کاربران این وسیله وجود دارد. ایسر اعلام کرد هم بدنه دوچرخه و هم میز آن از مواد پلاستیکی بازیافتی ساخته شده‌اند. eKinect BD 3  در ماه ژوئن با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد که در مقایسه با نسخه های مشابه قیمت به نسبت کمتری دارد.

توجه شرکت تولیدکننده به سلامتی کاربر هنگام استفاده از لپ تاپ موجب شده شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی نیز به ایده‌هایی از این دست روی آورده و اقدام به تولید چنین محصولاتی کنند.

مشکلات ناشی از استفاده لپ‌تاپ بر روی میزهای نامناسب، خطرات استفاده از لپ‌تاپ بر روی پا و صدمات جبران ناپذیری که بر اثر استفاده ناصحیح از آن بر سلامت کاربران وارد می‌شود، نیاز به داشتن میز لپ‌تاپ تخصصی و حرفه‌ای را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

در کشور ما نیز به این نکات توجه شده است و میزهای حرفه‌ای برای لپ تاپ با نام پروتیبل طراحی و تولید شده است. این محصول با توجه به طراحی ارگونومیک و منطبق با بدن انسان، توانسته از گروه ارگونومی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تأییدیه سلامت دریافت کند.

میز پروتیبل کمک می‌کند از آسیب‌های سلامتی که به دلیل موقعیت بدنی اشتباه هنگام استفاده از لپ‌تاپ به وجود می‌آید، جلوگیری شود. این میز به‌گونه‌ای طراحی شده که ارتفاع پایه لپ‌تاپ و همچنین شیب قرارگیری آن قابل تنظیم است و بهترین حالت قرارگیری بدن را برای کاربر فراهم می‌آورد. در نتیجه کاربر با استفاده مداوم و طولانی مدت از لپ‌تاپ، احساس خستگی و درد در نواحی کمر، گردن و مچ دست‌ها نمی‌کند.

وجود مکان ویژه قرارگیری موس، یکی از نقاط قوت این محصول است. حتی اگر چپ دست هم هستید نگران نباشید؛ شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از قابلیت چرخش صفحه میز، موس را در سمت چپ لپ‌تاپ قرار دهید. قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب صفحه قرارگیری لپ تاپ، امکان استفاده از آن را در کنار انواع صندلی، مبل و تخت فراهم می‌سازد.

در روند طراحی و تولید این میز حرفه‌ای، اصول طراحی صنعتی به کار برده شده است که علاوه بر حفظ تعادل، استحکام و کیفیت، به زیبایی ظاهر محصول هم توجه بسیار شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز