میزبانی شعب تازه تاسیس فروشگاه رفاه از مشتریان در دهه فجر

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امسال نیز شعب جدیدی را به مناسبت دهه فجر تاسیس کرد و با تخفیف های ویژه در این ایام پذیرای مشتریان بود.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، این شرکت با افتتاح شعب جدید فروشگاه رفاه در سراسر کشور و برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه همراه با تخفیفات چشمگیر کالاهای اساسی باکیفیت در سبد خانوار ایرانی به استقبال دهه مبارک فجر در سال جاری رفت. این فروشگاه‌ها با برخورداری از امکانات روز فروشگاهی در سطح استاندارد جهانی و با قرارگیری در مناطق مختلف شهرهای ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توانسته دسترسی شهروندان را به امکانات فروشگاهی مناسب فراهم سازد.

همچنین در راستای تحقق هدف راهبردی «توسعه شتابان»، در ایام دهه مبارک فجر، 13 فروشگاه و شعبه رفاه‌مارکت جدید در شهرهای مختلف کشور بازسازی و افتتاح شدند. شعب جدید فروشگاه رفاه به‌طور رسمی با حضور مقامات استانی و مدیران سازمانی فروشگاه‌های رفاه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شدند. شهرهای استان‌هایی چون قزوین (شعبه شقایق)، زنجان (شعبه اندیشه)، هرمزگان (شعب نور و قشم)، فارس (شعبه پاسارگاد)، کردستان (شعبه زاگرس)، مازندران (شعبه هراز)، البرز (شعبه رحمانی‌تبار فردیس) و تهران (شعب نقش‌جهان، زرتشت، جوادیه، رباط‌کریم و قصرالدشت) میزبان شعب جدید فروشگاه رفاه بودند. افتتاحیه شعب جدید و بازسازی شده در شهرهای مختلف تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

آریاک سفر

باتوجه به آغاز به کار شعب جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی، رشد چشمگیر میزان سطح فروش، رشد تعداد پرسنل، رسیدن تعداد نیروی کار با احتساب شرکت‌های زیرمجموعه به حدود ۱۱هزار نفر و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی اعضای خانواده بزرگ رفاه در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور به‌ویژه همزمان با دهه مبارک فجر، انتظار می‌رود این بنگاه اقتصادی خصوصی سهم خود را در افزایش میزان اشتغالزایی در صنعت خرده‌فروشی کشور بیش از پیش افزایش دهد. این در حالی است که در روزهای شیوع بیماری کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی متاسفانه بسیاری از نیروهای کار در حوزه‌های شغلی مختلف در کشور از کار بیکار شدند.

گفتنی‌است، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور با بیش از 700 شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با 3500 تامین‌کننده معتبر کالا، تا پایان سال جاری همزمان با افتتاح شعب جدید و با افزودن بیش از 55هزار مترمربع به متراژ سطح فروش در سراسر کشور معادل ۵۰درصد راهبرد توسعه فروشگاهی مشابه در سال گذشته را با وجود شرایط سخت و پیچیده اقتصادی کنونی کشور محقق کرده است.

مرتبط با : فروشگاه رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز