مک دونالد با مدیرعامل جدید خود چه اهدافی را دنبال می کند؟

لست سکند

مدیرعامل جدید رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد که در پی اخراج مدیرعامل قبلی این شرکت جایگزین وی شده است، اهدافی که دنبال می کند را اعلام کرد.

 

به گزارش کاما پرس به نقل از سی ان بی سی ، کریس.ک مدیرعامل جدید مک دونالد تلاش می‌کند در دوره مدیریت خود فرهنگ غنی‌تری در این مجموعه بسازد و این کار را با بررسی نظرات و پیشنهادات صندوق داران اصلی، پرسنل ممتاز، تهیه کنندگان و سایر کارمندان آغاز کرده است.

کریس.ک به کارمندان خوداعلام کرد: از زمانی که من کارخود را شروع کردم، مسئولیت من پیگیری و رسیدگی روال رستوران ها بوده  ودراین 9 هفته گذشته، کارمن فقط همین بوده است.

وی همچنین افزود: سه نکته درمورد مک دونالد مرا مغرور می‌کند: ساخت فرصت ، وحدت وهمکاری درحل مسائل. همه این موارد با ارزش‌های اصلی شرکت ما همخوانی دارد و حالا باید این سه مورد راسه اولویت اصلی شرکت قراردهیم تا قدرتمندترشویم.

راز آسمان پایتخت

گزارشی درباره استیوایستربروک مدیرعامل مک دونالد که ازسال2015تا2019 این سمت را به عهده داشت درمجله وال استریت چاپ شده است. طبق گزارش‌های این مجله، ایستر بروک و دیوید فرهرست سردفتردارمک دونالد، اغلب بعد از ساعت کاری با کارمندان مهمانی های خصوصی داشته‌اند.همچنین طبق مصاحبه‌ای که کارمندان سابق و فعلی مک دونالد باوال استریت انجام داده‌اند، ایستربروک شهرت زیادی درمعاشرت باهمکاران خانم داشته وبه دلیل رابطه ای که با یکی ازکارمندان داشته، قانون‌های شرکت را شکسته است.

در این گزارش ادعا شده که طبق یکی ازقوانین جدید شرکت، معاشرت مدیران ارشد و کارمندان، تحت نظارت  کریس.ک قرار گرفته است.

بعدازاینکه کریس.ک، مدیریت راتحویل گرفت، نظرات و پیشنهادات کارمندان راپرسید وطی یک تحقیق وبررسی،1000 کارمند مک دونالد، نظرات خودرااعلام کردند و کریس از نظرات بی طرفانه بعضی ازآن ها متحیرشده بود.

یادداشت کامل کریس را درادامه می‌خوانید:

امیدوارم که همه فرصتی داشته باشند تا وقتشان رابا خانواده ودوستانشان درتعطیلات بگذرانند. ازموفقیتمان درسال2019 خوشحالم. بطورمیانگین،ما هرروزه از65 میلیون نفر یا شایدهم بیشتررا پذیرایی کردیم وباخدمات بهترومناسب تری نسبت به گذشته،مزه ها وغذاهای عالی رافراهم کردیم.

اما ما تازه شروع کردیم وباوردارم دنیا راطوری تغییر خواهم داد که تا حالا هیچ شرکت دیگری تغییرنداده است. زمانی که این سمت رابه دست آوردم، تعهد من به شمارسیدگی به سیستم رستوران بوده و دراین 9 هفته گذشته، کار من همین بوده است. ازنظرات بی طرفانه کارمندان شگفت زده شدم وحالا نوبت من است تا 3 موردی که به من بال وپرمی دهد را با شما درمیان بگذارم.

ما فرصت می‌سازیم؛هدف ما این است که به همه این فرصت را بدهیم تا رویاهایشان را بسازند.

ما وحدت می‌سازیم؛ همانطورکه مک دونالد یک برند جهانی ست، یک تجارت محلی هم هست.

خانواده‌هایی که به رستوران ما می‎آیند فقط مشتری نیستند، آنها همسایه هم هستند.این حس وحدت دلیل خاص بودن ماست.

ما با همکاری هم مسائل را حل می‌کنیم؛ حل این مسائل ومشکلات جزئی از مسئولیت‌های ماهستند. بطورساده، عهد می‌بندیم تا از فرصت ها خوب استفاده کنیم.

اتفاق‌های خوب سمهمی را پیش رو داریم. صمیمانه ازشما بخاطرتمام کارهای سخت و فداکارانه‌ای که انجام دادید، کمال تشکر را دارم.

باتشکر

کریس.ک

مرتبط با : مک دونالد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز