موپن ؛ کلکسیونی از تخفیف‌ ها

موپن-کاماپرس

موپُن یک پلتفرم عرضه‌کننده 15 هزار و 188 کد تخفیف رایگان، فعال و قانونی برای خرید از 900 فروشگاه‌ اینترنتی و مرکز ارائه‌دهنده خدمات آنلاین است. کاربران فروشگاه‌های آنلاین، رزرو اینترنتی بلیت، تاکسی‌های اینترنتی و سایت‌های سفارش غذا با استفاده از کدهای تخفیف منتشرشده در موپن ارزان‌تر خرید می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی موپن و خدمات آن می‌پردازد؛

* رایگان بودن خدمات یکی از ویژگی‌های موپن در مقایسه با دیگر سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف است. اطلاع‌رسانی سریع کد تخفیف فروشگاه‌ها و سرویس‌های آنلاین در شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی‌های موپن است. 50 هزار کاربران ایرانی این اپلیکیشن را به عنوان یک منبع معتبر برای اطلاع‌یابی از تخفیف‌ها از کافه بازار نصب کرده‌اند.

* کارشناسان موپن کد تخفیف سرویس‌های آنلاین از جمله دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی، اسنپ فود و اکالا را قبل از ‌ارایه به مشتریان اعتبارسنجی می‌کنند.

* گردونه، سرویس جدید گروه موپن برای اطلاع‌رسانی رایگان قرعه‌کشی، مسابقه و جشنواره برندهای ایرانی است.

آریاک سفر

* کوپن برای مردم ایران که تجربه زیست در دهه 60 شمسی را دارند، یادآور صف‌های طولانی برای دریافت کالاهای اساسی است. در اینستاگرام این پلتفرم شعار «کوپن دهه 60، موپن امروز» بیان شده تا علاوه بر خاطره‌بازی، کدهای تخفیف موپن شکل امروزی کوپن معرفی شود.

* در صورتی که کاربران اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا هنگام خرید دارای کوپن موپن باشند می‌توانند از تخفیف 45 درصدی اشتراک سه ما‌هه فیلیمو و30 درصدی اشتراک سه ماهه نماوا و یا از دیگر تخفیف‌ها استفاده کنند.

* علاوه بر ارائه کدهای تخفیف، خدمات آنلاین اسنپ‌مارکت، سینماتیک، علی‌بابا و بیمیتو در موپن معرفی می‌شود و خریداران با مقایسه اپلیکیشن‌های رقیب خرید می‌کنند. کاربران به هر کد تخفیف امتیاز می‌دهند و دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. بازخورد مشتریان برای مدیران فروشگاه‌ها ارسال می‌شود تا بتوانند با افزایش فروش و جذب کاربران سود کنند.

* ربات تلگرام یکی از خدمات موپن است که به جست‌وجوی سریع‌ فروشگاه‌ها کمک می‌کند. جدیدترین کدهای موپن و فهرست علاقمندی‌ها در این ربات نمایش داده می‌شود.

* کاربران براساس دسته‌بندی کدها در گروه‌های اپراتور تلفن همراه و اینترنت، تاکسی اینترنتی، سفارش غذا و فروشگاه مد و لباس انتخاب می‌کنند. علاقمندان به کتاب، مشاوره و آموزش، موسیقی، تئاتر و سینما نیز از قسمت‌هابی به همین نام کدهای تخفیف را تهیه می‌کنند.

* تخفیف گروهی جزو خدمات جدید موپن به شمار می‌رود. در سایت موپن عنوان شده که این سرویس شامل مراکز ارایه‌دهنده خدمات مانند رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی و رفاهی و … می‌شود. در این نوع از تخفیف‌ها خدمات با قیمتی کمتر از قیمت اصلی کالا و خدمات ارائه می‌شود و محدودیتی در تعداد خریداران، تنوع خرید و بازه زمانی نیست

* موپن به عنوان مرجع ارایه کد تخفیف فعالیت خود را از 1395 آغاز کرده است. در این پلتفرم فروشگاه‌ها جشنواره‎‌های مناسبتی با بازدهی بالا برگزار می‌کنند. «بازگشت به مدرسه» از جمله این رویدادهاست که برندهایی مثل دیجی‌کالا، آسیاتک، استادکار و پارس‌آنلاین در آن مشارکت دارند.

* طبق اطلاعات سایت موپن در زمان تهیه این مطلب، جدیدترین تخفیف‌ها به ترتیب کد تخفیف 100 هزار تومانی کفش‌های برند صاد دیجی استایل، کد تخفیف 100 هزار تومانی آزمایش در منزل و محل کار «هومکا» و کد تخفیف 200 هزار تومانی محصولات منتخب دیجی‌استایل است. پربازدیدترین تخفیف‌ها در موپن نیز50 هزار تومان تخفیف اولین خرید افق کوروش اکالا، اینترنت هدیه 15 گیگابایت برای مشترکان اعتباری و 20 گیگابایت برای مشترکان دایمی همراه اول و تا 50 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هستند.

* مرورگر افزونه به عنوان یکی از ابزارهای موپن دسترسی به کوپن‎‌های تخفیف را راحت‌تر کرده است. یکی از قابلیت‌های افزونه نمایش خودکار کدهای تخفیف در صفحه فروشگاه‌هاست. پس از نصب رایگان این مرورگر، هر زمان لینک فروشگاهی در مرورگر کروم باز شود فهرست کدهای تخفیف ارایه می‌شود.

* شیوه استفاده از کدهای تخفیف در هر سرویسی را می‌توان در قسمت «کدیار» سایت موپن به شکل تصویری آموزش دید.

* صفحه اینستاگرام موپن 21 هزار دنبال‌کننده دارد. در این صفحه علاوه بر اطلاع‌رسانی مناسبت‌ها، تخفیف‌های روزانه نیز به کاربران معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : موپن
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز