موفقیت رپورتاژ آگهی با اهمیت دادن به اینفوگرافی

هر رپورتاژ آگهی هدفی دارد اما هدف اصلی تمامی رپرتاژآگهی‌ها، بیشتر دیده شدنی است که منتج به افزایش فروش شود. این هدف با دقت و هوشمندانه عمل کردن در تولید محتوا به دست می‌آید. هوشمندانه عمل کردن در تولید محتوا، مصادیق گوناگونی دارد اما یکی از چیزهایی که مسلما به بیشتر دیده‌شدن محتوا کمک می‌کند، استفاده از اینفوگرافیک است.

این مطلب توسط گروه رسانه‌ای کاما با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، امروزه مردم برای دستیابی راحت‌تر به اطلاعات، تصاویر و اطلاعات طبقه‌بندی شده را بیشتر جستجو می‌کنند چراکه این موارد، اطلاعات را ساده‌سازی کرده و با سرعت بیشتری در اختیارشان می‌گذارد. قابل توجه است که کاربران فضای دیجیتال نیز اینفوگرافیک‌ها را بیشتر از متن‌ها بازنشر می‌کند، درواقع یک اینفوگرافیک بیشتر دست به دست می‌شود. پس اگر اطلاعاتی که ما می‌خواهیم به مخاطبمان بدهیم، به شکل تصویری یا همان اینفوگرافیک باشد، احتمال دستیابی به نتیجه نیز بیشتر می‌شود چراکه نام برند ما در ذهن آن‌ها ماندگارتر خواهد شد.

چگونه یک اینفوگرافیک باکیفیت، داشته باشیم؟

اگر شما هم قصد دارید، رپرتاژ آگهی خود را به شکل اینفوگرافیک منتشر کنید، بدانید که در طراحی اینفوگرافیک، صرف اطلاعات کاربردی و مورد نیاز کافی نیست، بلکه شما باید اطلاعات سازندگان آن مانند لوگو، آدرس وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین اطلاعات تماس را نیز درج کنید.

آریاک سفر

نکته دیگری که در انتشار رپورتاژ آگهی به شکل اینفوگرافیک باید به آن توجه کرد این است که اگر مخاطب خود را بشناسید، حتما موفق خواهید شد. چراکه با شناخت مخاطب می‌توانید به خوبی به سوالات او پاسخ دهید.

و در آخر، اینفوگرافیک خود را در رسانه‌های معتبر خبری منتشر کنید، چون این رسانه‌های پربازدید می‌توانند تبدیل به سکوی پرش شما شوند.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز