با موسسه اعتباری نور آشنا هستید؟

لست سکند

موسسه اعتباری نور از ادغام تعاونی‌های اعتبار کارسازان آیند، پیشگامان کویر یزد، صندوق‌های قرض الحسنه ریحانه گستر و مشیز شکل گرفت. این مجموعه در سال 1394 به صورت رسمی با اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد. تبدیل شدن این مجموعه به بانکی اجتماعی- مقاومتی، حرفه‌ای و خوش نام در بین ده بانک برتر کشور در حوزه‌های سودآوری و ترکیب مناسب سپرده و تسهیلات، به عنوان چشم انداز آن در افق 1404 بیان شده است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این موسسه را منتشر می‌کند تا علاقمندان و فعالان حوزه اقتصادی با آن بیشتر آشنا شوند؛

1. رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری نور، حشمت اله نظری است. این مجموعه در نقاط مختلفی از کشور شعبه دارد.

2. این موسسه در زمینه بانکداری شخصی و شرکتی به مشتریان متقاضی خدمات ارائه می‌دهد. اینترنت بانک، همراه بانک تحت وب- هما-، اپلیکیشن‌ها، کارت‌های الکترونیک، خدمات الکترونیک و رمز پویا به عنوان خدمات الکترونیکی موسسه اعتباری نور شناخته می‌شود.

3. این موسسه تاکنون توانسته نشان رضایت مندی مشتری سال 1396- اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری-، رتبه برتر اطلاع رسانی رمز پویا در شبکه بانکی سال 1398 از سوی بانک مرکزی و رتبه برتر تعاونی مسکن در سال 1399 توسط اداره کل تعاون و امور اجتماعی را به دست آورد.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه در سال 1396 با سرمایه گذاری در استان سمنان، پروژه مجتمع عظیم فولاد کویر دامغان را افتتاح کرد. تولیدات این مجتمع در زمینه احیا، ذوب، ریخته گری، تولید شمش‌های فولادی، آهن اسفنجی و میلگردهای ساختمانی اعلام شد.

5. احیا کارخانه‌های صنایع غذایی استان گلستان مانند کارخانه روغن شهرستان گرگان از دیگر نمونه‌های سرمایه گذاری موسسه مالی و اعتباری نور است. راه اندازی کارخانه زرین طیور در استان مذکور، سال 1396، از دیگر اقدامات این مجموعه بود.

6. براساس اطلاعات و آمارهای منتشر شده از بانک مرکزی در سال 1396، در کل پروژه ادغام موسسات اعتباری موفقت آمیز نشان داده شد. در این میان موسسه اعتباری نور با پیاده سازی سیستم‌های درست بانکی و حسابداری و هدفمند کردن عملکرد شعبه‌ها، سهم بازار خود را افزایش داد.

7. سال 1396 موسسه اعتباری نور در چارچوب تهیه برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود، طرح ارائه خدمات جامع به مشتریان را در قالب سوپر مارکت مالی تهیه و تدوین کرد.

8. رئیس هیئت سرپرستی این مجموعه، سال گذشته از شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی بلور کویر بازدید کرد. هدف از این بازدید آشنایی بیشتر با فعالیت‌های صنایع معدنی بلور کویر، توسعه فعالیت‌های مشترک، توسعه همکاری‌ها و همچنین سرمایه گذاری مشترک بیان شد.

مرتبط با : موسسه اعتباری نور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز