موج تقاضا برای یخچال فریزر بکو در استرالیا

لست سکند

مدیرعامل فروش لوازم خانگی بکو از افزایش تقاضا برای یخچال فریزر بکو در استرالیا خبر داد و گفت: این امر ممکن است زنگ خطر کمبود این محصول را در بازار این کشور به صدا در بیاورد.

به گزارش کاماپرس به نقل از الکاایران، یکی از برندهای مطرح خارجی که در داخل کشور هم نمایندگی دارد،بکو است. به گفته مدیرعامل فروش لوازم خانگی بکو تقاضای زیاد در محصولات بکو که شامل مدل های مختلف یخچال فریزر بکو می شود ممکن است باعث کمبود محصولات در عرضه به بازار استرالیا شود.

تمامی مدل های یخچال فریزر بکو به گونه ای ساخته شده اند که طراحی مدرن و آخرین فناوری در آن ها وجود دارد. این شرکت تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای تمام تلاش خود را برای آسان کردن زندگی کاربران و مشتریان خود می کند. مدل های جدید یخچال فریزر بکو مشخصات فوق العاده ای دارند و از ذخیره سازی و روش های خنک کنندگی هوشمند برخوردار هستند. مدل های متنوع و رنگ بندی های مختلف باعث می شود تا با هر آشپزخانه ای جور شود.

شرکت بکو به عنوان معتبرترین و بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کشور ترکیه شناخته شده است که در سال 1967 توسط فردی به نام وهبی کوچ در شهر استانبول تاسیس شد. جالب است بدانید شرکت بکو تا جایی پیشرفت کرد که توانست کمپانی بزرگی مانند گروندیگ آلمان را بخرد.

بکو با نگاه به محیط زیست، تولیدات خود را با درجه انرژی A+++ و A++ عرضه می کند. گفتنی است،یک یخچال با درجه بازدهی A+++ تا 60 درصد کمتر از یک یخچال مشابه با درجه انرژی A، انرژی مصرف می کند.

راز آسمان پایتخت

در سیستم های بدون برفک متداول، هوایی که وارد یخچال می شود حدود منفی 18 درجه است که می تواند باعث یخ زدن غذای موجود در نزدیکی منفذهای هوای ورودی شود. با وجود سیستم جدید بکو هوای وارد شده به یخچال بین منفی 1 درجه تا مثبت 1 درجه بوده که برای تازه نگه داشتن غذاها ایده آل است.

قابلیت نور آبی تازه فعال، فرآیند فتوسنتز میوه و سبزیجات را درون یخچال هم تامین می کند. یعنی میوه و سبزیجات پس از چیده شدن تا یک مدتی تازگی خود را حفظ می کنند و با وجود این قابلیت یخچال فریزرهای بکو در مدت زمان بیشتری تازگی میوه ها و سبزیجات حفظ می شود و همچنین طعم طبیعی و عناصر مغذی میوه و سبزیجات باقی می مانند.

بکو برندی است که بالاترین سهم بازار را در بازار اروپا در سال های 2008 الی 2012 داشته وهمچنین جایگاه دومین برند درحوزه لوازم خانگی در اروپای غربی را داراست.

مرتبط با : بکو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “موج تقاضا برای یخچال فریزر بکو در استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز