موتورسواری بانوی ایرانی به دور اروپا با اسپانسری BMW + عکس

بهناز شفیعی بانوی موتورسوار ایرانی با اسپانسری BMW در یک تور دور اروپا شرکت می کند.

به گزارش کاماپرس، بهناز شفیعی قهرمان موتورسواری بانوان تا چند ماه آینده با موتور دور اروپا را طی می کند. البته این تور قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما شیوع کرونا برگزاری این تور را به تاخیر انداخت. اما اگر همه چیز درست پیش برود،تا چند ماه آینده یک بانوی ایرانی دور اروپا را با موتورسیکلت خواهد گشت.

شفیعی درباره این تور می گوید: سال گذشته قرار بود یک تور دور اروپا داشته باشم که شرکت خودروسازی BMW هم اسپانسر آن شده بود و قرار بود از هزینه ویزا و اقامت تا هزینه موتورسیکلت و شرکت در برخی برنامه‌های جانبی را هم پرداخت کند.

اما متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، این برنامه فعلا به تاخیر افتاده است. اگر همه چیز درست پیش برود و مشکلات مربوط به اخذ ویزا که به خاطر کرونا ایجاد شده بر طرف شوند، مهرماه سال آینده این برنامه را آغاز می کنیم.

به گفته این قهرمان موتورسواری بانوان ایران، مدت این تور دور اروپا حدود ۳ ماه است و قرار است طی آن از کشور‌هایی مانند هلند، آلمان، سوئد، فرانسه و چند کشور دیگر عبور کنند.

آریاک سفر

شفیعی در ادامه می گوید: قرار است در برخی برنامه‌های جانبی، مانند فستیوال‌ها و ورک شاپ ها هم شرکت کنم. اما همان طور که گفتم فعلاً همه برنامه ریزی‌ها به دلیل شیوع کرونا جا به جا شده و قطعی نشده است. به هر حال پیگیر ماجرا هستیم و اسپانسر برنامه هم قول همکاری داده است.

او که تجربه بدلکاری در سینما را هم دارد درباره ادامه فعالیت در این رشته نیز به فرارو می گوید: فعلا علاقه ای به این کار ندارم. در حال حاضر تقریبا همه امور زندگی آدم‌ها به خاطر شیوع کرونا مختل شده و من هم مثل بقیه به همین دلیل برنامه هایم را تغییر داده ام.

اما چند سال پیش، به دلیل علاقه شخصی به خانم نیکی کریمی و فعالیت ایشان در سینما، در فیلم آذر با ایشان در زمینه بدلکاری همکاری داشتم، ولی تصمیم گرفته ام که دیگر در این زمینه فعالیت نکنم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز