موارد کاربرد تتر چیست؟

لست سکند

تتر با پشتوانه دلاری توانسته در میان بسیاری از فعالان اقتصادی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. افراد زیادی در سطح جهان بری انجام فعالیت و نقل و انتقال پول خود از تتر استفاده می‌کنند. هم اکنون قیمت تتر بدون تغییر نسبت به روز گذشته در محدوده 1 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیشتر معامله گران رمزارزها گذشته از بیت کوین و اتریوم، تتر نیز خریداری می‌کنند. هم اکنون خیلی از گروه‌های تجاری، به دلیل ثبات قیمت تتر از این رمزارز برای نقل و انتقال پولی خود استفاده می‌کنند و به نوعی مراحل قانونی را در مدت زمان کمی پشت سر می‌گذارند. یکی از دلایلی که گروه‌های تجاری و دیگر مشاغل به خرید تتر علاقه مند هستند، کاهش هزینه نقل و انتقال پولی است. افراد زیادی برای حواله پول کارمزد بالایی را به بانک‌ها می‌پردازند. در حالی که همین اشخاص این امکان را دارند با استفاده از تتر، بدون پرداخت هزینه اضافه و با امنیت کامل نقل و انتقال مالی خود را داشته باشند.

معمولا مسافران خارجی نیز از رمزارزها برای انتقال وجه استفاده می‌کنند، در چنین شرایطی نیازی به پرداخت هزینه تغییرات قیمت ارزهای رمزنگاری شده نیست. به همین دلیل استفاده از تتر برای مسافران به صرفه است.

دلیل نگرانی دولت‌ها نسبت به گسترش تتر و دیگر رمزارزها چیست؟

با وجود مزیت‌های زیادی که برای تتر اعلام شد، دولت‌ها نسبت به گسترش بازار این رمزارز و استفاده از آن نگران هستند. به نظر مسئولان دولتی، تتر یک ذخیره بانکی بی‌قانون است که ریسک زیادی دارد و تجارت با آن کاری خطرناک است. با وجود عدم قبول دولت‌ها و تبلیغات منفی که برای بازار رمزارزها شکل گرفته، تتر و دیگر ارزهای دیجیتال توانسته‌اند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند و شیوه‌ای نو در سیستم پرداخت‌ها به وجود آورند.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه تتر پشتوانه دلاری دارد و طبق گفته به وجودآورندگان آن دارای قیمت ثابت است، اما چند ماه پیش با ریزش گسترده قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها، نرخ آن نوسانی شد و اندکی کاهش پیدا کرد! این موضوع باعث شک کاربران رمزارز مذکور شد و دل نگرانی‌هایی را برای آن‌ها به وجود آورد. یکی از نگرانی‌های عمده کاربران رمزارز مذکور، نبود پشتوانه دلاری برای تتر بود. البته این نگرانی چندان پررنگ نشد، زیرا تتر مانند همه رمزارزها ماهیت ریسکی دارد و با ریزش گسترده چند ماه گذشته کاهش قیمت آن دور از انتظار نبود.

به هر حال کارشناسان به همه افراد توصیه می‌کنند برای خرید تتر و دیگر استیبل کوین‌ها ابتدا وضعیت کلی بازار را بررسی کرده و سپس به معامله رمزارزهای مذکور بپردازند.

بیت پین؛ درگاه امن و مناسب برای خرید تتر

بیت پین یکی از درگاه‌های مناسب برای خرید تتر و دیگر رمزارزها است و همواره اطلاعات کلی و مهم روز استیبل کوین‌ها یا دیگر ارزهای دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. افرادی که قصد خرید تتر از این درگاه را دارند، کافی است به وبسایت یا اپلیکیشن آن مراجعه کرده و با کلیک روی ارز دیجیتال مذکور، قیمت روز و دیگر اطلاعات مرتبط با آن را دریافت کنند.

بیت پین به دلیل امنیت مناسب، دسترسی آسان، پشتیبانی استثنایی، فراهم کردن بستر معامله رمزارزهای مختلف، سیستم سفارش‌گذاری حرفه‌ای و داشتن آکادمی مناسب توانسته نظر فعالان رمزارزی زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز