مهلت واریز 40 میلیونی مسکن ملی امروز به پایان می رسد

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی امروز یکشنبه 30 شهریورماه 1399 آخرین مهلت واریز 40 میلیون تومان آورده اولیه متقاضیان مسکن ملی است و چنانچه این مبلغ توسط واجدان شرایط  تا ساعت 24 امشب پرداخت نشود، از روند مالکیت این خانه ها حذف خواهند شد.

به گزارش کاماپرس، کار احداث پروژه های مسکن ملی کلید خورده و در انتظار اولین واریزی متقاضیان است اما به نظر می رسد بسیاری از افرادی که در نام خود را در سامانه مسکن ملی ثبت کرده و واجد شرایط تشخیص داده شده اند، تمایل چندانی به واریز 40 میلیون تومان آورده اولیه ندارند.

این مساله ، چالشی بود که مسکن مهر نیز با آن مواجه بود و متقاضیان با وجود اعلامیه ها و تقاضاهای مکرر، از پرداخت سهم آورده خود ، خودداری می کردند.

اگر واریز انجام نشود نفرات ذخیره جایگزین می شوند

آیا مسکن ملی در تکمیل پروژه ها به سرنوشت مسکن مهر یعنی تاخیر و مشکلات و پیامدهای آن دچار می شود؟ باشگاه خبرنگاران در گزارشی به این موضوع پرداخته و از قول محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی نوشته است؛ متاسفانه متقاضیان بسیار زیادی برای تکمیل آورده خود همکاری‌های لازم را انجام نمی دهند. در صورتی که متقاضیان آورده خود را تا فردا تکمیل نکنند حذف و متقاضیان لیست ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

آریاک سفر

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی توضیح داد: یک مرحله در ابتدا برای متقاضیان تعیین و تا پانزدهم شهریور ماه در نظر گرفته شد اما با توجه به درخواست بسیار زیاد متقاضیان برای تمدید مهلت قانونی و پرداخت آورده مجدداً این مهلت تمدید شد.

محمود زاده با اشاره به اینکه تکمیل هر چه سریعتر آورده توسط متقاضیان باعث می شود که افراد زودتر به پروژه‌ها متصل شوند ادامه داد بسیاری از پروژه ها در حال ساخت است و بنابراین تکمیل هر چه سریعتر آورده متقاضیان باعث می شود که واحدهای طرح اقدام ملی مسکن زودتر به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.

اویادآورشد: بارگذاری اطلاعات تکمیلی همچنین افتتاح حساب به عنوان اولین اقداماتی است که متقاضیان باید انجام دهند.

متقاضیانی که خانه می خواهند ولی پول نمی دهند!

محبت خواه مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران نیز بیان کرده است که تا کنون چندین بار پیامک برای متقاضیان جهت تکمیل اطلاعات و پرداخت آورده خود ارسال شده اما به نظر می رسد که متقاضیان تمایلی برای تکمیل آورده خود ندارند.

با این اوصاف در صورتی که منابع مالی به این پروژه‌ها تزریق نشود بنابراین نمی توان امیدوار بود که این پروژه تا پایان دولت به اتمام برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مهلت واریز 40 میلیونی مسکن ملی امروز به پایان می رسد

  1. شاهین گفته:

    سلام برای ماپیامک نیومدماهم ثبت نام کردیم تکلیف ماچیه میریم بنیادمسکن میگن پیامک می یادپس کی دیگه مال همه اومده مال مانیومده

  2. فرهاد گفته:

    با سلام بنده از یکی از شهرهای کرمانشاه برای مسکن ملی ثبت نام که پیامک تایید و بعد از مراجعه به بنیاد مسکن ما رو به دفتر خانه و کافی نت جهت تعهد و اسکن مدارک فرستادن که بعد از چند روز پیامک افتتاح حساب جهت طرح اقدام مسکن ملی آمد که باید مبلغ 40 میلیون تومان به شماره حساب مسدودی بنام خودتان واریز نمایید وگر نه حذف خواهید شد ما هم با فروختن طلای زن و بچه مبلغ پیش پرداخت را تهیه و به همان حساب واریز نمودیم الان بعد از گذشت 40 روز از زمان واریز وجه بنیاد مسکن اعلام میکنن که قرعه کشی کردیم نام شما در نیامده نامه نگاری با تهران میکنیم که پولتان را بهتان بدهند آیا این است تدبیر و امید؟؟؟!
    کی جوابگوی ضرر و خسارت وارده به ما هست ؟؟؟
    چرا به اندازه تعداد واحدهایی که قرار است درست نمایید ثبت نام نمیکنید؟!
    چرا الکی به مردم امید میدهید؟
    شما با این کارتان میدانید چه ضربه ای به ثبت نام کنندگان زده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز