مهلت ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو تمدید شد

به گفته سخنگوی وزارت صمت، تمامی افراد واجد شرایط و دارای حساب وکالتی می‌توانند تا فردا 29 اسفندماه در طرح یکپارچه خودرو ثبت‌نام کنند. برخی از متقاضیان همچنین می‌توانند در پایان خردادماه 1402 نیز برای خودروهای کم تقاضا ثبت‌نام کنند.

به گزارش کاماپرس، عرضه خودروهای داخلی به صورت بدون قرعه‌کشی و تعیین نوبت از اوایل اسفندماه آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در طرح عرضه خودروهای یکپارچه، قرعه‌کشی برای تعیین مشتری نهایی وجود نخواهد داشت و اگر تقاضا از میزان عرضه کمتر باشد متقاضی در لیست انتظار قرار می‌گیرد و در آخر تمامی واجدین شرایط خودرو دریافت خواهند کرد.

اولین مرحله ثبت‌نام در این طرح ایجاد حساب وکالتی و مسدود کردن مبلغ تعیین شده به نفع سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خواهد بود که البته برخی افراد فقط مبلغ را بلوکه کرده بودند که از لیست واجدین شرایط حذف شدند.

آریاک سفر

البته تعدادی از متقاضیان نیز به سبب بار ترافیکی بالای سایت  و مشکلاتی همچون عدم یافتن حساب وکالتی، تطابق کدملی با شماره موبایل و غیره نیز نتوانستند در این طرح ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت صمت در رابطه با عدم ثبت‌نام برخی متقاضیان توضیح داد: افرادی که نتوانستند در این طرح ثبت‌نام کنند می‌توانند شانس خود را در خردادماه مجددا امتحان کنند زبرا خودروهای کم متقاضی در این بازه زمانی عرضه خواهد شد.

امید قالیباف افزود: با توجه به آنکه بسیاری افراد موفق به ثبت‌نام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا 29 اسفندماه تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

براساس گزارش منتشر شده در ایسنا، قالیباف اظهار کرد: پس از پایان بازه زمانی ثبت‌نام، اولویت‌بندی متقاضیان انجام می‎شود و زمانبندی تحویل خودرو طی فروردین 1402 مشخص خواهد شد. گفتنی است طی این بازه زمانی مبلغ مسدود شده در حساب وکالتی باقی می‌ماند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز