مهدی قایدی در سبد خرید باشگاه‌های عربی

بعد از درخشش مقابل الاهلی عربستان، بحث ترانسفر مهدی قایدی ستاره جوان استقلال ، دوباره داغ شده است.

به گزارش کاماپرس، درخشش مهدی قایدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سر و صدای زیادی به پا کرده است. یک خبرنگار معروف عربستانی بعد از گلزنی مهدی قایدی مقابل الاهلی و پیروزی پر گل استقلال مقابل این تیم، مهاجم آبی پوشان را با اختلاف بهترین استعداد آسیا معرفی کرده است و اینکه از همین بازی اول دل مدیران باشگاههای عربی را ربوده تا برای انتقال او به تیم خودشان تلاش کنند.

همین موضوع باعث نگرانی طرفداران استقلال شده است،‌اینکه حالا که در ابتدای یک مسیر سخت قرار دارند یکی از بهترین بازیکنان تیم را از دست ندهند. اما به هر حال درخشش در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند پیشنهادهای جدیدی را به‌سمت ستاره استقلال سرازیر کند.

درخواست هواداران الاهلی از مدیران باشگاه

هواداران الاهلی در فضای مجازی از مسئولان این باشگاه درخواست کرده‌اند تا مسئولان بزرگ‌ترین استعداد آسیا را بخرند! درواقع درخشش قایدی مقابل الاهلی در فضای مجازی عربستان و توئیتر، واکنش‌های زیادی به‌همراه داشته و کاربران سعودی خواستار خرید باشوی کوچک آبی های پایتخت شده اند.

آریاک سفر

همچنین نواب یکی از خبرنگاران مطرح عربستانی در یک توئیت از مهدی قایدی به‌عنوان بهترین استعداد آسیا با اختلاف نام برده و او را تشویق کرد. یک خبرنگار اهل ترکیه نیز اعلام کرده این ستاره فصل آینده احتمالا در اروپا بازی می کند.

قایدی فروشی نیست

طبق اعلام منابع آگاه، احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده ترانسفر مهدی قایدی را را تکذیب کرده اند. البته طبق شنیده‌ها فرهاد مجیدی می‌خواهد او را تا آخر لیگ قهرمانان آسیا دراختیار داشته باشد چراکه روی این مهاجم حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مهاجم استقلال فصل گذشته از یک تیم اروپایی و یک تیم قطری پیشنهاد داشت که البته آن بحث منتفی شد، اما درخشش دوباره او در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده شایعه ترانسفرشدن مهدی بار دیگر به گوش برسد. البته قایدی درحال حاضر نیز پیشنهادهایی دارد اما فعلا اولویت با استقلال است و موضع باشگاه این است که این بازیکن فروشی نیست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : استقلال
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز