مهاجم پرسپولیس با 21 میلیارد تومان لژیونر شد

لست سکند

مهاجم سال‌های اخیر پرسپولیس که نقش زیادی در موفقیت‌های پنج سال گذشته این تیم داشت، با عقد قراردادی 21 میلیارد تومانی راهی اروپا شد.
به گزارش کاماپرس، علی علیپور که گلزن‌ترین پرسپولیسی تاریخ لیگ برتر ایران است، پس از چندین هفته مذاکره با مدیران پرسپولیس سرانجام قید ادامه حضور در این تیم را زد و با قراردادی 800 هزار یورویی به ماریتیموی پرتغال پیوست. دیگر ایرانی حاضر در این تیم، امیر عابدزاده، یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی ایران و فرزند احمدرضا عابدزاده است.

در این زمینه بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

مدیران پرسپولیس طی هفته‌های اخیر سعی کردند قرارداد علیپور را با رقم 5 میلیارد تومان تمدید کنند اما او حاضر امضای قرارداد نشد. پس از پافشاری زیاد علیپور بر ترک پرسپولیس مدیران این باشگاه پیشنهاد خود را تا رقم 8 میلیارد نیز بالا بردند اما این مهاجم باز هم حاضر به عقد قرارداد نشد تا راهی اروپا شود.
بر اساس نرخ یورو در بازار تهران که این روزها بیش از 27 هزار تومان است، می‌توان ارزش قرارداد علیپور را حدود 21.6 میلیارد تومان برآورد کرد.
شب گذشته رسانه‌ها ایران به نقل از سایت مایس‌فوتبال نوشتند کارلوس پریرا، رئیس باشگاه ماریتیمو خبر توافق کامل علیپور با این تیم را تایید و اعلام کرده که وی منتظر ویزا است تا راهی کشور پرتغال شود.
مهدی طارمی دیگر مهاجم تیم فوتبال ایران که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد نیز در لیگ پرتغال بازی می‌کند. او پس از یک فصل حضور موفق در تیم ریوآوه و کسب عنوان آقای گلی لیگ پرتغال، برای چهار سال به عضویت تیم مشهور پورتو درآمد.
انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز