مهاجرت به نیوزلند ؛ آسان ترین روش برای اخذ ویزا

مهاجرت به کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی همیشه مورد توجه متقاضیان است اما با توجه به شرایط کشورها باید مقصد مناسب برای اقامت انتخاب شود. مهاجرت به نیوزلند یک گزینه مناسب برای متقاضیان مهاجرت به اروپا است. مهاجرت با اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند نسبت به دیگر روش‌ها راحت‌تر و بهتر به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون نیوزلند یکی از کشورهایی است که در بسیاری از رنکینگ‌های توسعه و پیشرفت چهانی رتبه خوبی دارد. افرادی که نیوزلند را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرده‌اند باید کمتر از 55 سال سن داشته باشند. همه متقاضیان به نیوزلند باید مدرک زبان داشته و سپس برای این کار اقدام کنند. نداشتن سوء پیشینه و سن کمتر از 55 سال از دیگر شرایط مهاجرت به نیوزلند است. افراد از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج امکان دریافت شهروندی نیوزلند را دارند. منتهی سه روش تحصیل، کار و سرمایه گذاری نسبت به دیگر روش‌ها مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

تحصیل در نیوزلند

دریافت مدارک آکادمیک و دانشگاهی در نیوزلند یک مزیت محسوب می‌شود. این کشور براساس نمرات کسب شده توسط دانش آموزان، بالاترین سطح سوادآموزی، ریاضیات و علوم را در میان کشورهای دنیا به دست آورده است. بیشترین میزان بودجه عمومی دولت به بخش آموزش و پرورش این کشور اختصاص دارد. دانشگاه معروف اوتاگو و ویکاتو از جمله دانشگاه‌های معروف جهان هستند. هزینه تحصیلی در این کشور سالیانه 20 هزار تا 30 هزار دلار نیوزلند است.

آریاک سفر

افرادی که از طریق ویزای تحصیلی نیوزلند به این کشور مهاجرت کنند، در هفته امکان 20 ساعت کار پاره وقت دارند. همچنین دانشجویان بعد از اتمام تحصیلات این امکان را دارند یک تا سه سال دنبال کار مورد نظر خود بروند و با اشتغال، اقامت دائم این کشور را بگیرند. دولت نیوزلند به دانشجویان مهاجر این امکان را داده تا برای خانواده خود ویزای همراه دریافت کنند.

داشتن پاسپورت معتبر، پرداخت هزینه درخواست ویزای تحصیلی، فرم پرشده درخواست ویزا، مدرک زبان، اصل و ترجمه مدرک‌های تحصیلی، نامه تمکن مالی ثابت کننده توان مالی متقاضیان، نامه پذیرش نهای دریافت شده از کالج یا دانشگاه، ارائه نتیجه آزمایش‌های پزشکی و ارائه سند ازدواج در صورت تاهل از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند هستند.

کار در نیوزلند

افرادی که قصد دریافت ویزای کاری نیوزلند را دارند باید قوانین این کشور را بشناسند. نیوزلند مانند کانادا براساس سیستم امتیازبندی به پذیرش مهاجران از طریق نیروی کار ماهر و متخصص می‌پردازد. معمولا افرادی امکان موفقیت بیشتر در دریافت ویزای کاری را دارند که از لحاظ سن و سابقه کاری، مدرک تحصیلی و مدرک زبان امتیاز بالایی داشته باشند. در صورتی که شرایط افراد مورد پذیرش باشد از دو طریق پیشنهاد کاری از یک کارفرمای نیوزلندی و ورود در طرح جذب نیروی ماهر و متخصص امکان درخواست ویزای کاری نیوزلند وجود دارد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

کشور نیوزلند به دلیل داشتن شرایط آسان برای سرمایه گذاری مورد توجه سرمایه گذاران مختلف از کشورهای متفاوت است. سرمایه گذاران از طریق بیزینس و ثبت شرکت این امکان را دارند اقامت کشور نیوزلند را دریافت کنند. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری عمدتا به صورت کارآفرینی، راه اندازی یک کسب و کار و اشتغال زایی و همچنین سرمایه گذاری در بخش‌های مورد تایید دولت و آورده نقدی در آن پروژه‌ها است. کف مبلغ سرمایه گذاری در نیوزلند 3 میلیون دلار این کشور است و در بالاترین مبلغ به 10 میلیون دلار هم می‌رسد. سرمایه گذاران مایل به دریافت اقامت از این روش باید زیر 65 سال سن داشته و گواهی زبان انگلیسی خود و اعضای خانواده‌شان را ارائه دهند.

اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند با موسسه سفیران سروش سعادت

افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند را دارند، می‌توانند از خدمات موسسه سفیران سروش سعادت استفاده کنند. این مجموعه با داشتن وکلای متخصص در حوزه مهاجرت به راحتی مسیر اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند یا دیگر کشورها را برای مهاجران هموار خواهد کرد. این مجموعه بر انجام پرونده‌های مهاجرتی توسط وکلای متخصص پافشاری دارد تا با این روش بیشتین موفقیت درخصوص اخذ اقامت به دست آید. به همین دلیل موسسه سفیران سروش سعادت تلاش دارد تا دفاتر فعال خود در اروپا و کانادا را راه اندازی کرده و خدمات متمایزی را به متقاضیان مهاجرتی ارائه دهند.

در همین راستا این مجموعه کوشیده تا مجوزهای مختلف را برای آسودگی خیال مشتریان به دست آورد. یکی از این مجوزها که موسسه سفیران آن را کسب کرده، همکاری و استفاده از وکلای پایه یک کانون وکلای دادگستری ایران و اتحادیه، اس سی اُ دی آ، است.

افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند را دارند، این موسسه به آن‌ها کمک خواهد کرد و دریافت ویزا را برای آن‌ها تضمین می‌کند. تاکنون 90 درصد پرونده‌های مهاجرتی این مجموعه با موفقیت به پایان رسیده است. در صورتی که این موسسه نتواند پرونده مهاجرتی نیوزلند یا دیگر کشورهای اروپایی را با موفقیت به پایان برساند، هزینه متقاضی را به وی بازخواهد گرداند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز