مهاجرت به فنلاند با سفیران سروش سعادت ؛ بدون دردسر و قانونی

این روزها تقاضا برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی پررنگ است اما سپری کردن فرآیند مهاجرت با توجه به تعداد زیاد متقاضیان راحت نیست. به عنوان مثال افرادی که خواهان مهاجرت به اروپا، به خصوص کشور فنلاند هستند، باید شرایط مهاجرت به فنلاند را بدانند. دریافت ویزای تحصیلی فنلاند ، ویزای کاری یا سرمایه گذاری از شیوه‌های اقامت اتباع خارجی در فنلاند هستند که هر کدام به مدارک و تمکن مالی مناسبی احتیاج دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که می‌خواهند برای مهاجرت اقدام کنند باید اطلاعات کافی درباره کشور مقصد داشته باشند و بدانند کدام مدل مهاجرت برای آن‌ها مناسب‌تر است. معمولا اشخاصی که تصمیم به مهاجرت دارند از دو طریق تحصیلی و کاری بیشتر اقدام می‌کنند. اما قبل از بررسی شیوه‌های مهاجرتی باید این سوال مطرح شود که کدام کشور برای مهاجرت بهتر است؟ در این گزارش یکی از کشورهای مناسب اروپایی برای مهاجرت معرفی خواهد شد.

چرا مهاجرت به فنلاند ؟

فنلاند، کشوری با آب و هوای مساعد و دارای زیرساخت‌های اقتصادی و ثبات سیاسی بین المللی که مهاجرت به آن دشواری خاصی ندارد. جالب است بدانید که پاسپورت این کشور در میان دیگر کشورهای اروپایی ارزش بالایی دارد. این کشور جدیدا برای شهروندانش سطح جدیدی از رفاه اجتماعی را به وجود آورده است. بنابراین می‌توان گفت این کشور یکی از گزینه‌های مناسب مهاجرت محسوب می‌شود. البته یکی از مهم‌ترین شرایط مهاجرت به فنلاند ، داشتن تمکن مالی و وضعیت اقتصادی مناسب است و متقاضیان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

آریاک سفر

افرادی که تحقیقات کاملی درباره کشور فنلاند و قوانین آن انجام داده و قصد مهاجرت به این کشور را دارند می‌توانند از طریق ویزای کاری، سرمایه گذاری یا ویزای تحصیلی فنلاند نسبت به این موضوع اقدام کنند. البته امکان دریافت ویزای فنلاند از طریق قوانین تولد، ازدواج و پناهندگی هم وجود دارد.

در چه شرایطی می‌توان برای دریافت ویزای فنلاند اقدام کرد؟

متقاضیان با توجه به نوع مهاجرت خود و درخواست ویزایی که دارند به مدارک متفاوتی نیاز خواهند داشت. افرادی که به منظور مطالعه یا کار در این کشور حضور داشته باشند، بعد از گذراندن مراحل قانونی، ویزای 90 روزه اقامت کشور فنلاند را دریافت خواهند کرد. اما اقامت بیشتر از سه ماه، فرد شهروند کشور فنلاند محسوب شده و باید مدارک لازم را به کنسولگری و نهادهای ذی ربط تحویل دهد. افرادی که قصد اقامت در فنلاند را دارند و ساکن کشورهای اتحادیه اروپا نیستند، باید در داخل خاک خود و با هدف مشخص برای دریافت ویزا و مهاجرت به فنلاند اقدام کنند.

معمولا اقدام به مهاجرت از طریق دریافت ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری شیوه متداولی است و بیشتر افراد طالب دریافت این نوع اخذ مجوز اقامت هستند تا دردسر کمتری داشته باشند. در ادامه این سه شیوه بررسی خواهند شد؛

ویزای تحصیلی فنلاند

دانشگاه‌های بزرگی اعم از هلسینکی، آلتو، تورکو و ییواسکیلا را دارد که در رده بندی جهانی جزو 500 دانشگاه اول هستند. فنلاند سیستم آموزشی مناسبی دارد و در سطح جهانی شناخته شده است. میانگین هزینه تحصیل در دانشگاه‌های فنلاند سالیانه 10 هزار تا 12 هزار یورو است. افراد با داشتن تمکن مالی مناسب می‌توانند برای دریافت ویزای تحصیلی فنلاند اقدام کنند و به این منظور باید فرم درخواست، نامه پذیرش، پاسپورت ملی، گواهی تمکن، سلامت، کپی مدارک تحصیلی و رسید پرداخت هزینه ویزا را در اختیار داشته باشند.

ویزای کاری فنلاند

کشور فنلاند از لحاظ کاری در وضعیت مساعدی قرار دارد و هم اکنون تنها 6.9 درصد از مردم این کشور بیکار هستند. بنابراین فنلاند یکی از کشورهای اروپایی است که وضعیت شغلی مناسبی دارد. افرادی که خواهان این ویزا هستند باید فرم درخواست ویزای D، پاسپورت معتبر، بیمه مسافرتی، گواهی عدم سو پیشینه، پیشنهاد کاری، گواهی تمکن مالی کافی و هزینه درخواست ویزا را داشته باشند.

اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور فنلاند نیز یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت فنلاند است. افرادی که به درستی از این طریق اقدام می‌کنند، امکان استفاده از اقامت خانوادگی، آزادی مسافرت به اروپا، شرایط کاری و تحصیلی را خواهند داشت. کارآفرینان هم می‌توانند برای اخذ اقامت در این کشور اقدام کنند و بعد از چند سال در این کشور به صور دائمی ساکن شوند.

بهترین موسسه برای اخذ مشاوره مهاجرتی به فنلاند

قاعدتا افرادی که شرایط مهاجرت به فنلاند را دارند و می‌خواهند برای دریافت ویزای این کشور به هر یک از روش‌های مذکور اقدام کنند، با موانع و مشکلاتی روبرو خواهند شد. بنابراین بهتر است از یک موسسه مهاجرتی معتبر کمک بگیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، یکی از مجموعه‌های معتبر و باسابقه در زمینه مهاجرتی است که ضمن ارائه اطلاعات کافی درباره اخذ ویزای کشورهای مختلف به متقاضیان برای دریافت بهترین نوع ویزا و مهاجرت کمک می‌کند. کارکنان این مجموعه تحت نظر وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری مرکز فعالیت دارند و تمامی اقدامات و فرآیندها مطابق با قانون و بدون کمترین اشکالی انجام می‌شود.

افرادی که شرایط مهاجرت به فنلاند را دارند، می‌توانند از کارشناسان این مجموعه کمک گرفته و از طریق هر یک از ویزاهای کاری، درسی و سرمایه گذاری برای اقامت در این کشور اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز