باید منتظر دلار ۴۰ هزار تومانی باشیم؟

امروز تا ساعت 14 قیمت دلار در بازارهای داخلی 24 هزار و 229 تومان بود که نسبت به روز قبل معادل 0/21 درصد افزایش داشت. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل هیچ تغییری نداشته و معادل 28 هزار و 291 تومان اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، دو دیدگاه متفاوت درباره آینده دلار وجود دارد. عده‌ای معتقد به صعودی شدن قیمت دلار به سوی مرز 40 هزار تومانی در نیمه دوم امسال هستند. در مقابل گروه دیگر بر این باورند که احتمال سقوط قیمتی دلار به پایین‌تر از نرخ 20 هزار تومان محتمل‌تر است. در واقع گروه دوم اینگونه عنوان کرده‌اند که اکنون نرخ دلار به مرز 20 هزار تومانی نزدیکتر بوده تا سطح 40 هزار تومانی و با احتمال لغو تحریم‌ها، احتمالا قیمت دلار به قیمت‌های پایین‌تر گرایش خواهد داشت. با وجود این استدلال، در روزهای اخیر معامله گران ارزی گرایش بیشتری به خرید ارز نشان دادند.

در بازار ارز پوند انگلیس هم 92 تومان افزایش قیمتی نسبت به دیروز داشته و برابر 34 هزار و 310 تومان اعلام شد. درهم امارات هم نسبت به دوم تیرماه 0/21 درصد رشد پیدا کرده و به سطح قیمتی 6 هزار و 598 تومانی رسید. اما نرخ لیر ترکیه بدون تغییر نسبت به دیروز، 2 هزار و 800 تومان اعلام شد.

آریاک سفر

اخبار مهم را بخوانید:

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “باید منتظر دلار ۴۰ هزار تومانی باشیم؟

  1. شمس اله گفته:

    اگر حضرت آقای رییسی نتونه جلو‌نرخ رشد ارز رو بگیره پس هدف از رای دادن ما چی بود ؟اقای رییسی باید گردن دلالان آهن و سیمان رو بزنی ابتدا از روحانی و جهانگیری شروع کن منتظریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز