مناسب ترین هدیه روز معلم 1401

لست سکند

بعد از دو سال آنلاین بودن آموزش‌ها و تعطیلی مدارس، سال جدید دانش آموزان بالاخره به صورت حضوری به فضای تحصیلی بازگشتند. حال با نزدیک شدن به اردیبهشت ماه و روز معلم، دوباره شور و هیجان تهیه هدیه و تدارک برنامه‌های خاص برای معلمان در بسیاری از مدارس به راه افتاده است. طبیعی است که همه دوست داشته باشند برای قدردانی از معلم خود، به دنبال پیدا کردن بهترین هدیه روز معلم باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، دوری دو ساله از فضای آموزشی شاید باعث شود که دانش آموزان برای خرید کادو ایده‌ای نداشته باشند. در واقع با توجه به قیمت‌های نجومی که انواع محصولات دارند، احتمالا به نظر دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها خرید هدیه با قیمت مناسب کار دشواری خواهد بود. ضمن اینکه سلیقه‌های مختلفی هم برای خرید هدیه وجود دارد. بعضی برای روز معلم خرید هدیه فرهنگی را ترجیح می‌دهند، برخی هم به دنبال یک کادوی چشمگیر هستند.

البته غیر از دانش آموزان و اولیا، مسئولان برخی مدارس نیز برای کادر معلمان خود هدایایی در نظر می‌گیرند؛ پس می‌توان گفت خرید بهترین هدیه روز معلم در این روزها، به یکی از دغدغه‌های دانش آموزان و مسئولان مدرسه تبدیل می‌شود. در صورتی که اگر این افراد شناخت خوبی از مراکز خرید داشته باشند، می‌توانند با هزینه‌ای معقول و مناسب، کادو یا پک کادویی مناسب و خوبی برای معلم‌ها تهیه و از زحمات یکساله آن‌ها قدردانی کنند. اگر شما هم در خرید مناسب‌ ترین هدیه روز معلم سردرگم هستید، در ادامه با بهترین گزینه‌ها برای هدیه روز معلم آشنا خواهید شد.

راز آسمان پایتخت

انواع لوازم تزئینی مناسب برای معلمان

خرید هدیه روز معلم برای هر گروهی دشوار است. معمولا افراد به دنبال هدایایی هستند که برای معلمانشان ماندگار و مناسب باشد. یکی از این هدایا که هم برای آقایان و هم برای خانم‌های معلم کاربرد دارد، تابلو فرش یا انواع ساعت رومیزی است. شاید در نگاه اول خرید تابلو فرش هزینه‌بر به نظر برسد. در صورتی که خرید این نوع محصولات با پرداخت هزینه‌ای حدود 200 هزار تومان هم امکان دارد. ضمن اینکه می‌توان محصولات تزئینی دیگری مثل رومیزی یا ساعت رومیزی هم برای معلمان خریداری کرد یا این محصولات را در کنار هم به معلم‌ها هدیه داد. این سری محصولات را هم می‌توان با  بودجه حداقلی 200 هزار تومانی تهیه کرد.

هدیه روز معلم ؛ انواع لیوان و دمنوش هدیه روز معلم

خرید لیوان به همراه بسته دمنوش هم می‌تواند ایده خوب و پک کاملی برای کادوی روز معلم باشد. بعضی از فروشگاه‌ها کار را برای خریداران راحت کرده و ست دمنوش را در بسته بندی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهند. معمولا در این پک‌ها ست‌های دمنوش و انواع نوشیدنی، ماگ، قهوه ساز، انواع دمنوش یا قهوه و زیرلیوانی وجود دارد. میانگین قیمت این ست‌ها با جعبه کادویی شیک به 500 هزار تومان می‌رسد. البته افرادی که تمایل به خرید این ست‌های آماده نیستند یا می‌خواهند هزینه کمتری برای هدیه روز معلم بپردازند، می‌توانند هر کدام از این محصولات را به صورت تکی بخرند و به معلم خود کادو بدهند. حتی این امکان وجود دارد تا خوراکی یا نوشیدنی‌های دیگری را هم به پک خود اضافه کنند و کادوی کامل‌تری به معلم خود هدیه کنند.

خرید انواع عطر و اکسسوری برای روز معلم

مدل اکسسوری زنان و مردان با هم متفاوت است. مثلا کیف پول زنانه با مردانه از لحاظ جنس و ظرافت تفاوت دارد. در هر صورت اگر فردی به مناسبت روز معلم قصد خرید چنین اکسسوری‌هایی داشته باشد، می‌تواند با توجه به خانم یا آقا بودن معلم خود، ست‌های مختلفی را تهیه کند یا یکی از این لوازم را بخرد. ضمن اینکه خرید عطر و ادکلن در کنار اکسسوری هم ایده جالب به نظر می‌رسد.

در واقع خرید کمربند چرمی، کیف پول چرمی، انواع عطر با سایز متوسط و کوچک و … می‌تواند برای معلم‌های مرد هدیه مناسبی باشد. معمولا برای خرید این مدل هدایا به صورت تکی، با توجه به جنس محصول بین 100 تا 200 تومان هزینه باید کرد.

در این میان خرید انواع شال و روسری، عطر و ادکلن، کیف پول یا کیف دوشی، ساعت مچی و همچنین بدلیجات نقره مناسب برای آموزگاران خانم مرسوم است. بسته به مدل محصول و برند انتخابی، هزینه خرید هر یک از این کادوها تفاوت دارد. اما احتمالا خرید ساعت مچی، گران‌تر از بقیه کادوها خواهد بود.

انواع محصولات فرهنگی ؛ بهترین هدیه روز معلم

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه روز معلم ، انتخاب انواع کتاب‌های نفیس ادبی مثل: دیوان حافظ یا سعدی، یک جلد قرآن کریم و … است. بعضی از این کتاب‌ها با جلدهای چرمی با نقش و نگارهای جذاب در بازار عرضه می‌شوند. معمولا برای خرید کتاب‌های مذکور در اندازه‌های کوچک باید 100 هزار تومان هزینه کرد. در کنار این محصولات، خرید جانماز، تسبیح و دیگر محصولات مذهبی می‌تواند پک کادویی مناسبی برای روز معلم محسوب شود.

اما به جز محصولات فرهنگی – مذهبی، خرید سالنامه به همراه خودکار و جاکلیدی یا حتی پاور بانک هم هدیه‌ای جالب و کاربردی به نظر می‌رسد؛ به خصوص اگر مدارس قصد تهیه پک کادویی روز معلم برای آموزگاران خود را داشته باشند. معمولا این ست‌ها به صورت آماده در بازار موجود است و با توجه به ترکیب و جنس محصولات بین 200 تا 400 هزار تومان قیمت دارند. البته این هزینه بسته به اقلام و مدل محصولاتی است که برای پک کادویی انتخاب می‌شوند. خرید تقویم رومیزی به همراه سررسید و خودکار هم گزینه مناسب دیگری برای خرید کادوی روز معلم محسوب می‌شود.

ایران تایمر

خرید ساعت اورجینال، می تواند یک هدیه ماندگار و با اصالت به عنوان هدیه روز معلم باشد. برای اینکه جذاب ترین و بهترین ساعت را بتوانید انتخاب کنید، ایران تایمر به عنوان سایت مرجع ساعت و اکسسوری های دیگر مثل عینک و زیورآلات گزینه خوبی برای شماست. کافیه اسم ایران تایمر را سرچ کنید تا به یک ویترین بزرگ و متنوع از ساعت مچی های برند، برای خرید هدیه روز معلم دسترسی داشته باشید.

www.irantimer.com

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز