به مناسبت تولد هشت سالگی فروشگاه خانومی؛ در یکسال اخیر چه گذشت؟

فروشگاه اینترنتی خانومی سال بهار سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون تولد هشت سالگی آن در حال برگزاری است. این مجموعه به مناسبت هشتمین سال فعالیت خود تخفیف‌های جذابی را برای کاربران تدارک دیده که تا 31 خردادماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برند خانومی به مناسبت هشتمین سال فعالیت، اطلاعاتی از میزان فروش، محصولات عرضه شده و …  یکسال اخیر را ارائه داده است. بر اساس آمار منتشر شده خانومی ، در یکسال گذشته این برند بیشتر از هزار مارک لوازم آرایشی و بهداشتی را برای مشتریان خود عرضه کرد.

بیشتر بخوانید:

تنوع بالای محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده

کاربران این فروشگاه امکان انتخاب یک میلیون و 232 هزار ژل شوینده و پاک کننده صورت و 616 هزار کالای مراقبت از چشم و صورت را داشتند. همچنین این سایت در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 562 هزار نوع ضدآفتاب و مراقبت از پوست، 962 هزار کالای ماسک و مراقبت مو و همچنین یک میلیون و 300 هزار انواع کالای آرایشی را برای کاربران خود عرضه کرد. این آمار نشان می‌دهد که کاربران در سال گذشته قدرت انتخاب خوبی داشتند و می‌توانستند محصولات مورد نظر خود را از هر برندی تهیه کنند.

آریاک سفر

بیشترین میزان ثبت سفارش و خرید از خانومی

بیشتر از یک میلیون کاربر فروشگاه خانومی را در انواع شبکه‌های اجتماعی دنبال کردند و از اطلاع رسانی‌ها و ویژگی‌های این مجموعه آگاه شدند. طبق آمارهای گردآوری شده بیشترین میزان خریدن کالا در یکسال اخیر متعلق به سبدی بود که 320 نوع محصول آرایشی، بهداشتی و … را خریداری کرد. یک کاربر هم در سال گذشته 4 هزار و 940 کالا از این مجموعه سفارش داد. آمارها بیانگر این است که بیشتر مشتریان فروشگاه خانومی در 12 ماهه گذشته مربوط به استان‌های تهران، فارس، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی بودند.

دلیل اعتماد مشتریان به فروشگاه خانومی چیست؟

احتمالا یکی از دلایل استقبال مشتریان از این فروشگاه که باعث این حجم از فروش در یکسال اخیر شده، ارائه محصولات برند و تضمین اصالت آن است. افرادی که خواهان مارک‌های برند با قیمت معقول و ضمانت کافی هستند، لازم نیست که به صورت حضوری به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنند. این دسته کاربران می‌توانند با چند کلیک، به صورت اینترنتی، کالای مورد نظر خود را از فروشگاه خانومی تهیه کرده و در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند.

فروشگاه خانومی نماد اعتماد الکترونیکی، عضویت اتحادیه کسب و کارهای مجازی و نماد ساماندهی را دارد. با این حال، این مجموعه برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان، در شرایط خدمات پس از فروش خود، ضمانت بازگشت هفت روزه محصولات را هم گنجانده است. در صورتی که کالا با سفارش دریافتی مطابقت نداشته یا دارای مشکلی باشد، افراد با پیگیری و مراجعه به وضعیت مرجوعی کالاها امکان بازگرداندن و تعویض آن را دارند. ضمنا واحد پشتیبانی مشتریان فروشگاه خانومی همه روز از ساعت هشت صبح تا 11 شب به تمامی سوالات مشتریان پاسخ داده و مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کند.

افرادی که برای نخستین بار قصد خرید از فروشگاه خانومی را دارند، می‌توانند از کارشناسان این مجموعه برای نحوه ثبت سفارش و خرید کمک بگیرند و کد تخفیف اولین خرید را هم دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز