مقایسه آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو (ویدیو)

لست سکند

نسل اول گوشی های آیفون در سال 2007 توسط استیو جابز، مدیر وقت کمپانی اپل، معرفی گردید و از آن زمان به بعد اپل همه ساله یک مدل جدید از این تلفن را معرفی و سیستم عامل  iOS را به روزرسانی کرده است. یکی از جذابیت های گوشی های اولیه  برای کاربران، صفحه های لمسی آن بود و این که علاوه بر تلفن زدن و ارسال پیامک می شد از این دستگاه عکاسی کرد، در اینترنت گشت زد و موسیقی شنید. ارتقا و به روزرسانی محصولات اپل همچنان ادامه داشت تا این که گوشی های بسیار مجهز و پیشرفته ای مانند آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو به بازار آمدند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه این دو تلفن هوشمند پرطرفدار می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آیفون 13 پرو برای افرادی که به جزییات اهمیت طراحی و ساخته شده است. تغییرات این گوشی در مقایسه با آیفون 12 پرو زیاد است و بزرگترین تغییر در مورد دوربین آن صورت گرفته است. این گوشی از پردازنده شش هسته ای و دوربین چهارگانه 12 مگاپیکسلی بهره می برد. حافظه داخلی آن 256 گیکابایت و حافظه رم نیز 6 گیگابایت است.

در مورد آیفون 14 پرو نیز باید گفت که قرار است با یک نمایشگر 6.06 اینچی به بازار عرضه شود و تاکنون دوربین 48 مگاپیکسلی آن نیز مورد تأیید قرار گرفته است و برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر باید کمی صبر کرد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز