مقاومت پژو ۲۰۶ و پراید در برابر ارزانی

قیمت پژو ۲۰۶ و پراید در چند روز گذشته کاهش زیادی داشته است، اما فعالان بازار معتقدند این دو خودرو باز هم با ریزش قیمت مواجه می شوند.

به گزارش کاماپرس، با اینکه در یکی دو روز گذشته قیمت خودرو حدود ۱ تا ۲ میلیون افزایش پیدا کرد، اما از امروز دوباره روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی شروع شده است و به گفته فعالان بازار قیمتها کمتر هم می شود، چون ثبات در بازار ارز و دلار گرای ارزانی را به بازار خودرو داده است.

به گفته نعمت‌الله کاشانی نسب نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اگر نرخ دلار تثبیت شود، قیمت خودرو کاهش بیشتری را تجربه می کند. او در این باره می گوید:« در حال حاضر دلار بین 22 تا 23 هزار تومان است؛ حدود 5 ماه قبل که قیمت دلار همین قیمت و بر همین پایه بود قیمت خودرو کمتر از قیمت امروز خود بود. بنابراین خودرو کمی جلوتر از دلار گران شده است. اگر نرخ دلار تثبیت شود قیمت خودرو کمتر شده و در آینده هیچ اضافه قیمتی رخ نمی دهد.»

پراید و ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار چند؟

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران با اشاره به نرخ روز خودرو دربازار به ایلنا می گوید:« قیمت‌ها کمی در نوسان است. در مورد خودروهای شاخص، پراید بین 95 تا 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و پژو 206 تیپ 2 حدود 180 میلیون تومان است.

آریاک سفر

به نظر می‌رسد دیگر شاهد موج گرانی که آمده بود نخواهیم بود. البته فقط مصرف‌کنندگان واقعی در بازار هستند، دیگر بازار خودرو برای دلالان جذابیتی ندارد تا در این بازار سوداگری کنند. البته همچنان خریداری وجود ندارد و قیمت‌ها هم واقعی نیست.»

کاشانی نسب درباره کاهش قیمت خودروهای خارجی می گوید:« قیمت خودروهای خارجی تا دو ماه قبل به صورت بی‌رویه‌ای افزایش داشت که با کاهش نرخ دلار، کاهش قیمت آن با شیب بسیار بیشتری نسبت به خودروهای داخلی بوده است. ولی این بازار از بازار خودروهای داخلی هم راکدتر است، چون خریدار منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها است.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مقاومت پژو ۲۰۶ و پراید در برابر ارزانی

  1. احسان گفته:

    آقا جان قیمت این ماشینای انحصاری تون رو بیارین پایین چه خبرتونه دهن مردم سرویس کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز