ورود مجدد سکه به کانال 6 میلیون تومانی

لست سکند

قیمت سکه در ساعات اولیه بازار رو به کاهش گذاشت اما به تدریج قیمت ها افزایشی شد به نحوی که نهایتا سکه در اولین روز هفته به کانال 6 میلیون تومان بازگشت.
به گزارش کاماپرس، بنابر اعلام خبرگزاری مهر، کمترین تاثیری که کرونا در بازارهای مختلف به همراه داشته، کاهش معاملات و تشدید رکود است. با این حساب برخی از کارشناسان پیش‌بینی کردند، تحت تاثیر کرونا قیمت سکه نیز روند نزولی به خود بگیرد و تب دلالی در این بازار فروبریزد. اما گزارش‌ها نشان می‌دهد تاثیر بازار سکه از کرونا معکوس بوده و قمیت‌ها همچنان بالاست. به طوری که قیمت سکه نسبت به  هفته قبل در ابتدا ت تنها 10 هزار تومان کاهش داشت و سپس وارد فاز افزاشی شد.
کاهش 10 هزار تومانی سکه نسبت به روز پنج شنبه
بر اساس گزارش‎ها قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در روز جاری به 6میلیون و5 هزار تومان و طرح قدیم 5 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز پنج شنبه به ۵ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم نیز به ۵ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسیده بود.
در حال حاضر نیز قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۷۰ هزار تومان است.
قیمت نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 970 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 750 هزار تومان و سکه گرمی 955 هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.
تاثیر کرونا بر بازار سکه پایدار نیست
باید تاکید کرد که به اعتقاد برخی از کارشناسان تحت تاثیر ویروس کروناست که در حال حاضر شاهد نوسانات زیاد در بازار سکه هستیم. با این حال همانطور که رئیس اتحادیه طلا و سکه گفته این تاثیرات صددرصد و پایدار نیست.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز