مقاله‌ های برگزیده هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه اعلام شد

9 مقاله‌ برتر هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، از سوی داوران علمی این رویداد انتخاب و اسامی آن‌ها اعلام شدند.

به گزارش کاماپرس، از میان آثار ارسالی، مقاله‌های محمد سجاد میرزاخانی و مجتبی رحمانی، زهره ملامحمدی و محمود اسعد سامانی و مرجان کریمی، محسن فتحی آقابابا و الهه پرنلو، به‌ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. در بخش پوستری نیز مقاله‌های محمد اسماعیلی و بهزاد سالمی، محمدرضا عزیزی و رشا اطلسی و رویا نعیمی، محمد ابراهیم پورملکی و حجت‌اله لباف، الناز و رضا اسدیان، بهادریاری‌پور، سید پیام و سیده مژده پیمانی پذیرفته شدند. درضمن نمایه‌سازی این آثار در سایت سیویلیکا صورت خواهد گرفت.

پیش از این، زینب حمیدی‌فر، مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر و دبیر همایش، اهداف این رویداد را ایفای نقش در مسائل مهم و راهبردی صنعت بیمه کشور، پیشبرد دانش و مهارت فعالان این حوزه، ترویج امر پژوهش و انتقال و به‌کارگیری تجربه‌های موفق رشته‌های فنی و غیرفنی در صنعت بیمه دانست. حمیدی‌فر همزمان با فراخوان ارسال مقاله و چگونگی برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، نسبت به ثبت دانش این رویداد، در قالب کتابچه مجموعه سخنرانی‌ها و مقاله‌های آن، اطلاع‌رسانی کرد.

هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع انسانی، با همکاری سندیکای بیمه‌گران، انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در 30 دی‌ماه 1399، ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام یا به صورت مهمان در این همایش حضور یابند. در ضمن هفتمین رویداد ریسک و بیمه، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

آریاک سفر

کاربران به منظور کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد می‌توانند، به وب‌سایت رسمی هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع انسانی، مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه کوثر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز