معرفی 4 عطر با رد بوی فوق العاده

همچون ردی که قایق هنگام شکافتن امواج دریا از خود به جا می‌گذارد، سیلاژ عطر هم مانند ردی از خاطره بر جای می‌ماند.

به گزارش کاماپرس، سیلاژ در واقع روح یک عطر است و به بخش یادآوری حافظه مربوط می‌شود. رد بو در صنعت عطرسازی نه تنها امضای عطر و قدرت ماندگاری آن را تداعی می‌کند، بلکه بو و رایحه‌ خاصی است که از عطر به جا می‌ماند، امضایی است که در خاطر همه خواهد ماند.

عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، رد بوی بالاتری نسبت به سایر عطرها دارند ومی‌توانند تبدیل به امضای شخصی شما شوند.

عوامل دخیل در رد بوی عطرها

سیلاژ، به عطر این قدرت را می‌دهد که رایحه برآمده از آن را بر افراد مختلف کاملا اختصاصی و منحصر به فرد کند. همچنین باعث می‌شود عطر با قرارگیری بر روی پوست افراد مختلف، جنبه‌های متفاوتی از آکوردهای خود را در نت‌های بالایی با توجه به جنس پوست برجسته کند و برای هر کس، رایحه‌ای خاص بیافریند.

مفهوم قدرت ماندگاری عطر با رد بوی آن یکسان نیست. بوی عطری که چندین متر پشت سرتان از خود ردی به جا می‌گذارد، ممکن است به سرعت از بین برود و ماندگاری چندانی از خود نشان ندهد و برعکس. بنابراین رد بو می‌تواند شاخص مناسبی برای تشخیص کیفیت و اصالت عطرها به حساب بیاید.

آریاک سفر

در تنظیم رد بوی هر عطر، فاکتورهای چندی دخیل هستند. از جمله آنها می‌توان به رایحه به کار رفته در آکوردهای عطر، میزان الکل به کار رفته در فرمولاسیون آن، درصد اسانس و همچنین نسبت مقدار اسانس به الکل در ترکیب عطر اشاره کرد.

میزان الکل و اسانس

هرچه قدرت رد بوی عطر بیشتر باشد، نشان از درصد بیشتر الکل و نسبت کمتر اسانس موجود در آن (عطر، ادکلن، پرفیوم) دارد. به صورت کلی می‌توان گفت ادوتویلت‌ها و ادکلن‌ها از قدرت رد بوی بالاتری نسبت به ادوپرفیوم‌ها و پرفیوم‌ها برخوردار هستند.

رایحه عطر

رایحه به کار رفته در نت‌های عطر نشانگر قدرت رد بوی آنهاست. ادکلن‌هایی که در نت ابتدایی و میانی خود ترکیبی از رایحه‌های سبک میوه و مرکبات را جای داده‌اند، قدرت رد بوی بالایی ارائه می‌دهند ولی در مقابل قدرت ماندگاری کمتری دارند.
در مقابل، عطرهای مشتق شده از رایحه شرقی، چوبی و چرم، ماندگاری خارق‌العاده دارند‌، اما از قدرت رد بوی کمتری برخوردارند؛ بوی این عطر ها در نزدیک پوست باقی می‌ماند.

ادوتویلت مردانه دیور آکوا فارنهایت

تجمیع هنرمندانه تضادها به عنوان رایحه‌ای ماندگار و معجزه آسا که چنان هم آمیزی آب و آتش می‌ماند و شور و شعفی غیر منتظره را به وجود می‌آورد؛ این عبارت توصیف کاملی از عطر دیور مردانه آکوا است.

اگر به دنبال رایحه‌ای پرنوسان و هیجان انگیز، با قدرت رد بوی بالا و ماندگاری مناسب می‌گردید، آکوا فارنهایت بهترین انتخاب ممکن برای شماست.

نت ابتدایی آکوا فارنهایت ترکیبی مرکباتی از نارنگی ماندارین سبز، زرد و نارنجی پرورش یافته در جنگل‌های مدیترانه‌ای سیسیل و به یاد آورنده نسیم این جنگل‌ها است. در ترکیب با گریپ فروت، بخش آبی این عطر را به وجود می‌آورد که نمادی از ملایمت و مسرت است.
این نت همچنین شاخصی از قدرت بالای رد بوی عطر نیز به حساب می‌آید.

نت میانی آکوا فارنهایت ترکیبی گلی معطر است که از هم آمیختگی طراوت ریحان، بنفشه‌های بهاری و نعنا تشکیل و رابطی میان نت ابتدایی و انتهایی است، همچون واصلی میان آب و آتش.
و اما نت انتهایی که بخش آتشین و گرم آکوا فارنهایت را تشکیل می‌دهد، ترکیبی از رایحه گرم و آتش‌گون چرم و خس خس می‌باشد.

آکوا فارنهایت به طور کلی طبعی تند و خنک دارد و مناسب روزهای گرم بهار و تابستان شماست .این عطر به عنوان یک ادوتویلت، رد بوی بالایی داشته و ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی نیز ارائه می‌دهد.

ادوپرفیوم زنانه لا ویه بل لئو پرفیوم اینتنس

این عطر در نت ابتدایی خود ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای مرکباتی شامل: ترکیب عطر سرمست کننده نارنج و پرتقال، رایحه انرژی بخش گلابی، برگ و جوانه انگور و عطر تند و ادویه‌ای فلفل صورتی است.

وجود رایحه میوه‌ای مرکباتی در نت ابتدایی باعث افزایش قدرت رد بوی این عطر نسبت به نسخه لاویه بل قدیمی است

نت میانی عطر بر پایه رایحه گلی بنا نهاده شده و شامل ترکیبی نفس گیر از: عطر زنبق سفید، یاس، یلانگ، شکوفه پرتقال و گل مریم است.
نت پایانی این ادوپرفیوم ترکیبی خاص و کمتر دیده شده از فندق و خامه است، که ترکیبی تلخ و شیرین را به لطیف‌ترین شکل ممکن به مشامتان عرضه می‌کند.

ادوپرفیوم اینتنس طبعی گرم و ملایم دارد و می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای روزهای سرد سال جهت شرکت در مهمانی‌های قرارهای کاری و رسمی شما باشد.
اگر به دنبال خرید عطر لانکوم با قدرت ماندگاری و رد بوی متناسبی هستید، این ادوپرفیوم می‌تواند پیشنهادی هیجان انگیز و چشمگیر به حساب بیاید.

ادو پرفیوم مردانه بولگاری من این بلک

نت ابتدایی من این بلک، ترکیبی جادویی و خلسه آور از عطر گس و جذاب تنباکو با ادویه جات معطر می‌باشد؛ و در همین نت ابتدایی، توانسته قدرت و عظمت خود را به رخ بکشد.

نت میانی عطر اما ترکیبی خاص و باشکوه از رایحه چرمی و گلی است که از هم آغوشی گل زنبق سفید، عطر شیرین و گرم گل مریم و بوی مردانه و خاص چرم به وجود آمده است.
در نت پایه و اصلی این عطر با ترکیبی از عطر دانه تونکا، لوبان و چوب گایاک مواجهیم. رایحه‌ای چوبی، دودی و گرم در پایان من این بلک بولگاری به انتظار نشسته است.

من این بلک ادوپرفیومی با طبع گرم و تند است و همچون هاله‌ای گرما بخش در روزهای سرد سال همراه شما خواهد بود.
خرید عطر بولگاری اصل من این بلک، ماندگاری و رد بویی تضمین شده را برایتان به ارمغان خواهد آورد و باعث می‌شود حضورتان برای همیشه در یادها باقی بماند. این ادوپرفیوم از نظر رد بو، جز قدرتمندترین‌های دنیای عطر به حساب می‌آید.

ادوپرفیوم مردانه آمواج اینترلود

نت ابتدایی اینترلود ترکیبی مرکباتی ادویه‌ای و تند، از در هم آمیزی عطر ناب ترنج، عطر تند و گیرای فلفل قرمز شیرین و مرزنجوش می‌باشد. نت میانی اما از رایحه‌های منحصر به فرد و خاصی خلق شده و شامل ترکیبی از عطر کمیاب کهربا، رایحه خاص و بی‌بدیل لابدانیوم، اپوپوناکس و رایحه مردانه و گیرای دودی می‌باشد.
نت اصلی و پایه این ادوپرفیوم شامل درهم پیچیدگی عطر تند نعناع هندی، عطر گس و نوازشگر چرم، رایحه تند و شرقی عود است.

اینترلود عطری فوق لاکچری و لوکس با طبع گرم و سنگین است و انتخابی مناسب برای روزهای سرد سال خواهد بود.
هر چند قدرت رد بوی اینترلود خارق‌العاده و چشمگیر است ولی و در عین حال از قدرت پخش بو وماندگاری مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز