معرفی 3 مورد از بهترین هتل‌های مشهد برای اقامتی بی‌نظیر

رزرو هتل در مشهد
لست سکند

همیشه قبل از سفر به شهرهای زیارتی و سیاحتی که در هر فصلی مملو از مسافر و گردشگر هستند، باید به فکر اقامتگاه و رزرو هتل بود. البته اگر شهر مقصد جایی مثل مشهد باشد که هتل‌های بسیار متنوعی دارد، می‌تواند خیال مسافر را راحت کند اما از طرفی شاید، کار انتخاب و رزرو هتل مناسب، سخت‌تر باشد. بنابراین شناختن اقامتگاه‌ها و هتل‌های مناسب از قبل می‌تواند کمک‌کننده باشد. مراکز اقامتی مانند هتل شکوه ایمان ، هتل ارغوان و هتل لیان از جمله هتل‌هایی هستند که با امکانات خوب و قیمتی مناسب، خاطره‌ای خوش برای زائران و گردشگران مشهد رقم می‌زنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بخش عمده‌ای از خاطره‌انگیز شدن یک سفر، به کیفیت هتلی بستگی دارد که در آن اقامت می‌کنید. خوشبختانه تنوع هتل‌های مشهد آن‌قدر زیاد است که گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. برخی از این هتل‌ها خدمات و امکانات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می‌کنند تا در ذهن‌شان ماندگار شوند. در ادامه 3 نمونه از هتل های مشهد معرفی می‌شود که بدون شک انتخاب خوبی برای مسافران این شهر خواهد بود.

هتل شکوه ایمان

هتل شکوه ایمان ؛ 5 دقیقه تا حرم

هتل سه ستاره شکوه ایمان مشهد، جزو بهترین هتل‌ها در شهر مشهد است که تنها 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. به نحوی که از اتاق هتل، حرم قابل مشاهده است. این هتل در خیابان معروف نواب صفوی قرار دارد. هم‌چنین دسترسی این هتل به مترو و اتوبوس بسیار آسان است. هتل شکوه ایمان دارای فضایی بسیار مدرن و لوکس است که خدماتی بی‌نظیر را به میهمانان ارائه می‌کند.

هتل شکوه ایمان دارای اتاق‌های شیکی است که مسافران را برای اقامت ترغیب می‌کند. اتاق‌های این هتل علاوه بر این که فضایی دلنشین دارند، دارای مجهزترین امکانات رفاهی نیز هستند. بنابراین ضیافتی بی‌نظیر را ارائه می‌کنند. این هتل نوساز که در سال 1398 افتتاح شد، دارای امکاناتی مانند اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ، مرکز خرید، کافی شاپ 24 ساعته و… است.

راز آسمان پایتخت

رستوران هتل شکوه ایمان دارای فضایی زیبا است که حس خوبی را به میهمانان منتقل می‌کند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. آشپزهای این هتل با مهارتی که دارند، غذاها را در خوش‌طعم‌ترین حالت ممکن آماده می‌کنند. قیمت مناسب و امکانات عالی و دسترسی آسان به حرم از دلایلی است که مسافران این هتل زیبا را رزرو می‌کنند.

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد ؛ هم زیارت، هم سیاحت!

هتل پنج ستاره اغوان مشهد، در سال 1401 افتتاح شد. این هتل در خیابان وحدت و در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. موقعیت مناسب این هتل باعث شده تا دسترسی به حرم و خصوصا مراکز خرید اطراف آن برای میهمانان بسیار آسان باشد. به همین دلیل مسافران زیادی در فکر رزرو این هتل هستند.

هتل ارغوان مشهد دارای 16 طبقه و 107 واحد اقامتی است. رستوران این هتل نیز 200 نفر ظرفیت و کافی‌ شاپ آن 40 نفر ظرفیت دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تالار عروسی و… اشاره کرد. هتل ارغوان مشهد با کادری مجرب و متخصص آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد با چشم اندازی آسمانی

هتل لیان مشهد در فاصله 300 متری از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و کاملا مشرف به حرم است. موقعیت مکانی عالی این هتل، دسترسی را برای میهمانان بسیار آسان کرده است. هتل چهار طبقه مرکز خرید و پارکینگی مجهز دارد. همچنین بخش اقامتی آن، در دو برج شرقی و غربی قرار گرفته است. هتل لیان علاوه بر 126 واحد اقامتی، یک مجموعه آبی و ورزشی، لاندری مجهز، باغ بام، کافی شاپ و… نیز دارد.

واحدهای اقامتی هتل لیان به صورت اتاق‌های دوبل و تویین، آپارتمان‌هاي يک خواب و دو خواب مجهز به تجهيــزات لوکس، داراي صــندوق امانات شخصي، سيستم مديريت هوشــمند ساختمان (BM S)، سيستم تلوزیون تعاملی (IPTV)، اينترنت پرسرعت، وان، جکوزي و خدمات 24 ساعته روم سرويس و سایر خدمات ویژه هستند.

هتل لیان از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم رضوی است و رستوران‌های لوکس و سرآشپزان حرفه‌ای دارد. علاوه‌بر این در نزدیکی مراکز خرید مشهد واقع شده و در تمام نقاط هتل، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت وای فای وجود دارد. این هتل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی باشد که دوست دارند یک سفر زیارتی و سیاحتی بدون نقص را تجربه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : های هتل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز