جنرال گلد General Gold

کولرگازی-کاماپرس
لست سکند

کولر گازی می‌تواند در زمان کوتاهی هوای گرم یک فضا را به هوایی خنک و مطبوع تبدیل کند. کولرهای گازی جنرال گلد نیز به سبب کیفیت، تنوع، قیمت مناسب و … طرفداران زیادی در بین خریداران دارند. محصولات این شرکت مونتاژ کشور چین بوده و هر کدام 18 ماه گارانتی دریافت می‌کنند.

محصولات جنرال گلد در دسته های کولر گازی اسپیلت، داکت اسپیلت، ایستاده و پرتابل قرار می‌گیرند.

در ادامه کاماپرس به معرفی و بررسی محبوب‌ترین کولرهای گازی جنرال گلد در هر دسته می‌پردازد.

کولر گازی اسپیلت پلاتینیوم 24 هزار

کولر گازی پلاتینیوم جنرال گلد می‌تواند اتاقی به مساحت 70 متر مربع را خنک و یا گرم کند. میزان صدای تولیدی دستگاه پایین بوده و تنها 34 دسی‌بل است. فیلتر هوای به کار رفته در این دستگاه سبب شده تا بوی نامطبوع از بین رفته و ذرات معلق و میکرو ارگانیزم‌ها فیلتر شوند. استفاده از کمپرسور روتاری سبب شده تا هوای خنک یا گرم با شدت زیادی از دهانه خروجی خارج شود، بنابراین این کولر برای فضاهایی با فشار هوای زیاد کاربردی است.

کولر گازی اسپیلت 12 هزار جنرال گلد

این مدل از کولر گازی پلاتینیوم جنرال گلد برای اتاق هایی با مساحت 30 تا 40 متر مناسب است. گاز آر 410 آ که در این کولر استفاده شده، قابل بازیافت است. همچنین این گاز غیرقابل اشتعال بوده و ایمنی بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این گاز دوست‌دار طبیعت بودن و عدم آسیب به لایه اوزون است. از دیگر خصوصیات کولر گازی جنرال گلد می‌توان به فیلتر هوای قابل شست‌وشو، سر و صدای کم و سازگاری با آب‌و هوای تی3 اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

کولرگازی-کاماپرس

کولر گازی داکت اسپیلت 18 هزار

کولر 18 هزار اینورتر جنرال گلد قابلیت استفاده در سقف‌های کاذب را دارد. ویژگی مهم این کولر استفاده از اینورتر در ساخت آن است. اینورتر سبب شده تا مصرف برق کولر به شدت کاهش یابد. به این صورت می‌توان طولانی مدت و با مصرف برق پایین از کولر استفاده کرد. کولر 18 هزار مناسب شرایط آب وهوایی تی1 است. بدین معنا که می‌تواند برای دمای هوای جنوب کشور و حرارت بالای 45 درجه پاسخگو باشد.

کولر گازی داکت اسپیلت 36 هزار جنرال گلد

استفاده از کمپسور اسکرول در این کولر باعث شده تا راندمان بالایی داشه باشد، صدای کمتری تولید شود و طول عمر کولر بیشتر باشد. خرابی کمتر و هزینه تعمیر پایین‌تر نیز از دیگر مزایای استفاده از این نوع کمپرسور هستند. در این کولر که مناسب کلاس آب و هوایی تی1 است از گاز آر 410 آ استفاده شده است.

کولر گازی ایستاده 60 هزار آلترا

این کولر گازی قدرتمند قابلیت تنظیم کردن دمای فضایی 90 تا 120 متری را دارد. کلاس آب و هوایی مناسب برای استفاده از این کولر تی3 است. به این معنی که کولر برای مناطقی با آب‌وهوای بسیار گرم مناسب بوده و حتی دمای 57 درجه را نیز می‌تواند تعدیل کند.

کولر گازی ایستاده 30 هزار آلترا جنرال گلد

این کولر ایستاده نیز همانند مورد قبلی برای مناطق آب‌وهوایی با کلاس تی3 مناسب است. استفاده از سنسور آی فیل سبب شده تا کولر دمای هوا را سنجیده و عملکرد خود را بر اساس دمای اتاق سامان دهد. از دیگر ویژگی‌های این کولر می‌توان به حالت تمیز کردن خودکار، حالت توربو، حالت پرتاب باد چهار طرفه و حالت باد سلامت اشاره کرد.

کولر پرتابل 12 هزار سوپر

ویژگی خاص این نوع کولر قابلیت جا‌به‌جایی آسان و ابعاد کوچک آن است. این نوع کولر برای فضاهای کوچک مناسب است. کولر پرتابل جنرال گلد بسیار کم سر و صدا بوده و آرامش محیط را بر هم نمی‌زند. استفاده از پره‌های ضدفرسایش عمر مفید این کولر را افزایش داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : جنرال گلد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز