معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های امرسان در بازار

هر روز مدل‌های جدیدتر جاروبرقی به بازار عرضه می‌شوند که از امکانات بیشتری برخوردار هستند. فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه اطلاعات در مورد هر مدل و فراهم کردن امکان مقایسه قابلیت‌ها می‌توانند به افراد در انتخاب جاروبرقی مناسب کمک کنند. در نتیجه افراد می‌توانند بر اساس اولویت‌ها و نیازهای خود و با صرفه‌جویی در وقت و هزینه بهترین انتخاب را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی انواع جاروبرقی امرسان و قابلیت‌های آن‌ها می‌پردازد:

جاروبرقی امرسان مدل Super Silent 3000

این جاروبرقی داراری موتور 300 وات است و قابلیت جمع‌آوری انواع زباله و گرد و غبار را دارد. این دستگاه برای مکش مایعات طراحی نشده و نباید برای این منظور از آن استفاده شود. این جارو دارای سه چرخ برای حرکت راحت روی سطوح است و دارای فیلتراسیون پنج مرحله‌ای برای تمیز کردن است. این مدل دارای 220 ولت ولتاژ ورودی است و برچسب مصرف انرژی آن A است.

روی مخزن نشاگر پر بودن قرار گرفته است که در صورت پر بودن مخزن و نیاز به تعویض کیسه نوار قرمز یا چراغ روشن می‌شود. در این جاروبرقی تلاش زیادی برای حذف و یا کاهش صدا انجام شده و دور موتور به صورت مناسبی عایق‌بندی شده است. توان مصرفی این جارو سه هزار وات است. خرطومی این جارو قابلیت چرخش 360 درجه را دارد که امکان دسترسی بهتر به سطوح را می‌دهد.

آریاک سفر

جاروبرقی سطلی امرسان مدل MVC-5000

این جارو با داشتن قدرت مکش بالا و مخزن بزرگ انتخاب مناسبی برای خانه‌های بزرگ و یا مراکز و ادارات است. سطل این جارو به صورت محفظه‌ای استوانه‌ای است. زباله‌ها توسط لوله خرطومی به محفظه می‌روند که در بین راه در یک فیلتر دسته‌بندی می‌شوند. این جارو دارای پنج هزار وات قدرت است و می‌تواند ریز‌ترین زباله‌ها را از میان بافت‌های فرش بیرون بکشد.

کابل این جارو چهار متر است که برای نظافت فضاهای بزرگ نیازی به تعویض سیم جارو در پریز‌های مختلف نیست. این جارو پاکت دائمی دارد که دردسر تعویض ندارد و اقتصادی‌تر است ولی تمیز کردن آن کمی سخت است. همچنین می‌توان امکان اضافه کردن پاکت یکبار مصرف وجود دارد.

جاروبرقی گردیک مدل EV20K01

این جارو دارای قدرت 2000 وات است و در دو رنگ قرمز و مشکی به بازار عرضه می‌شود. لوله این جارو استیل و ضدزنگ است و در طول زمان ماندگاری خوبی دارد. کیسه دائمی این جارو شما را از خرید کیسه یکبار مصرف بی‌نیاز خواهد کرد. این جارو دارای قابلیتی است که امکان تنظیم سرعت مکش متناسب با نوع سطح سرامیک و یا بافت فرش را می‌دهد.

لوله خرطومی و ژله‌ای این جارو امکان چرخش 180 درجه جارو را فراهم می‌کند. طول سیم این مدل پنج متر است می‌توان تا شعاع 10 متری را بدون تعویض پریز جارو کرد. ضمن قدرت مکش بالا این جارو مصرف برق بسیار کمی دارد و دارای برچسب مصرف انرژی A دارد.

جاروبرقی سطلی امرسان مدل MVC-4300

این جاروبرقی دارای قدرت مکش 5000 وات است و بهترین انتخاب برای خانه‌های بزرگ و پوشیده از فرش است. این جارو می‌تواند با قدرت زیاد در مدت زمان کوتاهی تمامی زباله‌ها را از روی زمین جمع کند. این مدل دارای فیلتر شفاف است و می‌توان زباله‌ها را در آن دید. چرخ چرخان تعبیه‌شده در زیر جارو قابلیت چرخش 360 درجه برای جارو رو فراهم می‌کند.

دسته این جارو قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می‌توان دسته را با قد خود هماهنگ کرد. این مدل مجهز به یک فیلتر نشکن است که زباله‌ها را جدا کند. این جارو دارای پاکت دائمی است ولی می‌توان در آن پاکت یکبار مصرف نیز استفاده کرد.

جارو گردیک مدل VC7030

این جاروبرقی با قدرت 2400 وات و لوله ضدزنگ یک انتخاب بادوام و ماندگاری بالا در طول زمان است. این جارو دارای کیسه دائمی است و بعد از پر شدن مخزن نیاز به تخلیه شدن دارد. طول سیم این جارو هفت متر است و هنگام جاروکشی فضاهای بزرگ نیازی به تعویض پریز ندارد. سیم هفت متری امکان تمیز کردن تا شعاع 10 متری را فراهم می‌کند.

قدرت مکش بالای این جارو باعث افزایش سرعت نظافت و تمیز کردن می‌شود و می‌توان سرعت مکش را بر اساس نوع سطح تنظیم کرد. برای فرش که بافت فشرده‌ای دارد، باید از بیشترین سرعت مکش استفاده کرد و برای سطوح پارکت و سرامیک سرعت مکش کمتر استفاده می‌شود. این مدل قدرت مکش و جذب مایعات را ندارد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : امرساندیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز