معرفی مشاغل نوپا در ابر اپلیکیشن ایرانسل من

مشاغل نوپا برای دیده شدن و آشنایی بیشتر نیاز به حمایت شرکت‌ها و منابع مختلف دارند. اپراتور ایرانسل یکی از همین آنهاست که در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، طرحی با عنوان معرفی مشاغل نوپا در ابر اپلیکیشن «ایرانسل من» کرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل، این مجموعه با طراحی ایده‌ای به نام «سرویس‌های ویژه» به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در اپلیکیشن ایرانسل من، به معرفی کسب و کارشان بپردازند. برای اینکار لازم است تا به بخش سرویس‌های ویژه بروید، و با هر خریدی که انجام می‌دهید، یک بسته اینترنتی هدیه بگیرید. همچنین در این بخش با خدمات دیگری نظیر تاکسی آنلاین، سفارش غذا، تلویزیون اینترنتی و … آشنا می‌شوید. بعد از ثبت‌نام در این سرویس و ثبت اطلاعات راجع به کالا یا محصولتان، کارشناسان ایرانسل، از طریق ایمیل‌تان با شما تماس می‌گیرند و باقی مراحل انجام می‌شود.

تمام کسب و کارهای دیجیتال و برنامه‌های کاربردی مانند تولید پادکست، آموزش، فروش آنلاین، بازی و سرگرمی و … می‌توانند محصولات خود را در معرض دید کاربران اپلیکیشن ایرانسل من قرار دهند تا افراد به صورت آنلاین، نسبت به سفارش آنها اقدام کنند.

آریاک سفر

شرکت ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بر اساس گزارش به دست آمده از کافه بازار، با بیش از ۱۲ میلیون نصب در رتبه دوم اپلیکیشن پرطرفدار قرار گرفت. کسب نشان استاندارد بین المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا از افتخارات این شرکت است. همچنین این اپراتور نخستین ارائه دهنده ۵جی در ایران نیز به شمار می‌رود.

مرتبط با : ایرانسل
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز