معرفی مدل های جدید تلویزیون سامسونگ

لست سکند

داشتن یک صفحه نمایش خوب، لذت تماشای یک برنامه تلویزیونی را می‌تواند، تا ماه‌ها در خاطر شما  زنده نگه دارد. این موضوع برای افرادی که به نوعی زندگیشان بسته به تلویزیون است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام سایت بابانوئل، با پیشرفت علم و تکنولوژی، و پیشی گرفتن برندهای مختلف از هم، توجه افراد به سمت لوازمی که همپای دانش روز حرکت می‌کنند، بیشتر است. تلویزیون یکی از این لوازم مربوط به خانه و یا محل کار است، که درحال حاضر انواع پیشرفته آن مجهز به اتصال به بلوتوث، کابل و اپلیکیش‌های گوناگون است.

سامسونگ؛ پرفروش‌ترین تلویزیون دنیا

سامسونگ به عنوان یک برند شناخته شده، روز به روز در حال بروزرسانی لوازم و خدمات خود است. تلویزیون‌های این برند، دارای رزولیشن فورکی با قابلیت ارتقا تصویر، بهره‌مندی از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن، خروجی صدا ۲۰ وات و دارای گیرنده های دیجیتال و …. هستند. این نوع از برند در تمام سایزهای ۴۳،۴۹،۵۰،۵۵،۶۵،۷۵،۸۵ اینچ در بازار موجود است، مدل ۲۰۲۱ آن نیز مونتاژ کشور مصر است.

تلویزیون «کریستال» سامسونگ 

راز آسمان پایتخت

نام قبلی این مدل، تی‌یو 7000 بود که  در سال جاری به نام کریستال تغییر کرد. از مشخصات آن داشتن یک پنل وی‌ای با رزولوشن 4K است که سبب بی‌رقیب ماندن آن می‌شود. از دیگر مشخصه‌های آن می‌توان به نمایشگر ۶۰ هرتز واقعی را نام برد که نسبت به نوع قبلی خود، در زمینه چیپ تصاویر و استانداردهای ورودی پیشرفت قابل توجهی دارد. اضافه شدن استاندارد موشن اکسلریت، قابلیت اتصال به کامپیوتر شخصی، ارتقا در طراحی و کیفیت تصویر از دیگر خصوصیات آن است. به این مدل از تلویزیون‌های سری ۷ سامسونگ، لقب کریستال داده‌اند.

پشتیبانی از زبان فارسی

این سری از تلویزیون‌ها، با رزولوشن فورکِی، دقت و نور زیاد به  مشتریان، یکی از باکیفیت‌ترین مدل خود را عرضه می‌کند. راجع به کیفیت صدای این مدل باید گفت که با سیستم صوتی ۲۰ وات، ۲.۲ کاناله با پشتیبانی از استاندارد دالبی ویژن و دی‌تی‌اس، صدای خوبی را منتقل می‌کند. سیستم عامل آن نیز، که تایزن نام دارد به صورت تخصصی از خود سامسونگ توسعه پیدا کرد.

نکته جالب این است که برخلاف مدل‌های دیگرش، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، محیط کاربری ساده‌ای دارد که برای همگان قابل فهم است. تلویزیون سامسونگ ای‌یو 7000 برنامه های کاربردی ایران را به صورت پیش‌فرض دارد و مجهز به فروشگاه برنامه و بازی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

با توجه به تورمی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد، خرید تلویزیون حتی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری به حساب بیاید. یکی از سایت‌هایی که به بررسی و معرفی تلویزیون‌های برند سامسونگ و البته مدل ای‌یو 7000 می‌پردازد، و همچنین محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند، سایت بابانوئل است.

این فروشگاه خدمات دیگری در زمینه خرید و فروش لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، گوشی‌های هوشمند، لپتاپ، تلفن بی سیم، فرش، وسایل نقلیه و … به مشتریانش ارائه می‌دهد.

مرتبط با : بابانوئلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز