معرفی لاستیک بارز رینگ 15 + قیمت لاستیک

گروه صنعتی بارز فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرد و محصولات این شرکت به سرعت مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفت. هم‌اکنون، شرکت بارز به تولید انواع تایر و تجهیزات وسایل نقلیه سبک، سنگین، کشاورزی، راهسازی، باری و تجاری مشغول است. لاستیک بارز رینگ 15 یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این سایز برای انواع خودروهایی مانند سمند، رنو ساندرو، دنا، تندر 90، زانتیا، پژو پارس و… قابل استفاده است. در ادامه، چند مدل گل لاستیک بارز رینگ 15 معرفی خواهد شد.

لاستیک بارز 15R65/195 گل P648

این لاستیک از جمله تولیدات مرغوب و با کیفیت گروه صنعتی بارز محسوب می‌شود که دیواره بسیار محکمی نیز دارد. لاستیک بارز گل P648 از تکنولوژی رادیال پیروی کرده برای استفاده چهار فصل مناسب است. این لاستیک قابلیت حرکت نرم در گل و لای را دارد و طوری طراحی شده است که راحتی بیشتر سرنشینان را فراهم کند. فرمان‌پذیری خوب، چسبندگی مناسب و ترمزگیری عالی از دیگر مزایای این مدل از لاستیک‌های بارز است. لاستیک بارز  195/65R15 برای استفاده خودروهایی مانند برلیانس و آریو طراحی شده است.

آریاک سفر

لاستیک بارز  15R60/205 گل P685

این لاستیک به دلیل داشتن خاصیت چنگ‌زنی برای رانندگی در سطوح خیس گزینه بسیار مناسبی است. فرمان‌پذیری عالی، مقاومت سایشی خوب و دوام بالا از جمله مزایای این مدل از لاستیک‌های بارز محسوب می‌شود. گل P685 در سایزهای مختلفی تولید می‌شود و سایز 15R60/205 برای استفاده خودروهایی مانند هیوندای آوانته، زانتیا، ساندرو، شاهین و جک J4 مناسب است. به علاوه، بلوک‌های ریز و بهم پیوسته این لاستیک موجب می‌شود تا راننده یک سواری بسیار نرم و راحت را تجربه کند.

لاستیک بارز 15R60/205 گل P610

این طرح، یکی از جدیدترین تایرهای گروه صنعتی بارز است که آج‌های آن برای استفاده چهارفصل طراحی شده است. ترمزگیری خوب در سطوح خیس و لغزنده، فرمان‌پذیری عالی، عملکرد مطلوب در پیچ‌های تند و سر و صدای کم از جمله مزایای این لاستیک است. تایر رادیال P610 طول عمر بالایی داشته و به دلیل مقاومت غلتشی پایین، موجب کاهش مصرف سوخت خودرو می‌شود. شرکت بارز از شیارهای پهن بر روی سطح تایر استفاده کرده است و همین طراحی باعث جلوگیری از هیدروپلنینگ لاستیک می‌شود.

لاستیک بارز 15R65/185 گل P642

این لاستیک نیز در گروه تایرهای چهارفصل بارز قرار می‌گیرد و برای استفاده در آب و هواهای مختلف مناسب است. وجود رشته سیم در این لاستیک باعث می‌شود تا تحمل خوبی در سرعت بالا داشته باشد و طول عمر لاستیک افزایش پیدا کند. عدم سایش نامنظم، طراحی آج هوشمند، کاهش صدا و چسبندگی مناسب از ویژگی‌های بارز این لاستیک است. سایز 15R65/185 برای خودروهایی مانند ساندرو، تندر 90، زانتیا و سمند مناسب است.

کسانی که قصد خرید لاستیک بارز رینگ 15 و دیگر سایزهای محصولات این شرکت را دارند می‌توانند با کم‌ترین دردسر و صرف هزینه بسیار پایین، تایر مورد نظر خود را از مجموعه لاستیک فروش تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش یکی از نمایندگی‌های معتبر لاستیک بارز است که تمامی محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن و با تضمین اصالت کالا به دست مشتریان می‌رساند.

در جدول زیر، قیمت انواع لاستیک‌های بارز در سایزهای مختلف قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “معرفی لاستیک بارز رینگ 15 + قیمت لاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز