معرفی ظریف‌ ترین لپ تاپ لمسی لنوو + قیمت روز لپ تاپ 6 اسفند 1401

بدون شک، محصولات کمپانی لنوو یکی از بهترین‌ها در زمینه تکنولوژی محسوب می‌شود. مطابق با آمار سال 2019، این شرکت با 22.5 درصد سهم فروش لپ تاپ در بازار به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه شناخته شده است. لپ تاپ‌های لمسی لنوو جزء محصولات با کیفیت و پرطرفدار این شرکت به شمار می‌رود. اما قیمت لپ تاپ لمسی لنوو چقدر است؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت لپ تاپ لمسی لنوو نسبت به برندهایی مانند ایسوس و اپل، کمی ارزان‌تر است. بنابراین، امروزه افراد بسیاری به سمت خرید لپ تاپ‌های لمسی لنوو گرایش پیدا کردند. به علاوه، این کمپانی توانسته در سال‌های اخیر رضایت و اعتماد حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. در ادامه، یکی از بهترین‌های لپ تاپ‌ لمسی لنوو به لحاظ قیمت و کیفیت معرفی خواهد شد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5-AB

قیمت: 42 میلیون و 990 هزار تومان

در حال حاضر، مدل IdeaPad Flex 5-AB یکی از ظریف‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ‌های لمسی موجود در بازار است. این محصول، قابلیت چرخش 360 درجه داشته و تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد. اندازه صفحه نمایش این مدل 14 اینچ بوده و از نوع Full HD IPS است. به طور کلی، این لپ تاپ به لحاظ ظاهری بسیار منحصر به فرد است.

آریاک سفر

کمپانی لنوو از یکی از کم‌مصرف‌ترین پردازنده‌های شرکت Intel یعنی Core i5 1165G7 با حافظه کش 12MB در این دستگاه استفاده کرده است. بنابراین، این لپ تاپ لمسی برای انجام کارهای برنامه‌نویسی، پردازش‌های نسبتاً سنگین و امور گرافیکی نیمه سنگین کاملاً مناسب است.

حافظه رم این دستگاه از نوع DDR4 3200MHz 8 مگابایتی بوده و این لپ تاپ امکان ارتقا یا تغییر رم را ندارد. همچنین، لپ تاپ IdeaPad Flex 5 دارای یک حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت است.

لنوو از دو کارت گرافیک در این دستگاه استفاده کرده است؛ مدل کارت گرافیک اولیه Intel Iris Xe Graphics بوده و برای انجام کارهای روزمره کاملاً مناسب است. اما برای امور سنگین، کارت گرافیک نسل سیزدهم Decicate ساخت شرکت NVIDIA Geforce وارد مدار می‌شود.

باتری به کار رفته در این محصول از نوع لیتیومی با ظرفیت 52.5WHr است که به طور معمول حدود 4 الی 6 ساعت شارژدهی می‌کند. به طور کلی، لپ تاپ لمسی لنوو IdeaPad Flex 5 یکی از بهترین گزینه‌ها برای اغلب کاربران با طیف وسیعی از نیازها است.

در ادامه، قیمت روز برخی از مدل‌ها از مجموعه پردیس استور ارائه می‌شود؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز