معرفی طرح فروش اقساطی کوییک اتومات

لست سکند

کوییک اتومات از سال 1397 در خط تولید سایپا قرار گرفت و با تیپ‌های فول و فول پلاس به بازار عرضه شد. تفاوت این دو مدل تنها به برخی تجهیزات و امکانات این خودرو محدود می‌شد. با این حال، به دلیل عدم استقبال مردم از مدل فول، سایپا تصمیم گرفت تا به تولید مدل فول پلاس کوییک اتومات ادامه بدهد. در این خودرو از گیربکس CVT شش دنده‌ای استفاده شده و آپشن‌های بیشتری نسبت به نسخه معمولی خود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقه اغلب مردم به خودروهای اتومات باعث شده تا این کوییک در زمره خودروهای اتومات ارزان قیمت قرار بگیرد. به همین دلیل، اقبال مردم به خرید این خودرو افزایش یافته و طرح‌های فروش اقساطی کوییک اتومات همواره با استقبال روبرو می‌شوند. اما این خودرو دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارد و شرایط خرید قسطی کوییک اتومات چگونه است؟

مشخصات ظاهری کوییک اتومات

به لحاظ ظاهری، کوییک شباهت زیادی به تیبا و ساینا دارد. به طوری که می‌توان گفت نمای جلویی این خودرو دقیقاً همان ساینا است و تنها تفاوت‌های جزئی در سپر و چراغ‌ها دیده می‌شود. سایپا در نسخه کوییک اتومات از رینگ‌های متفاوتی نسبت به سایر نسخه‌های این خودرو استفاده کرده است. به طور کلی، ظاهر کوییک اتومات حرف جدیدی برای گفتن ندارد و حتی وجود درزهای زیاد، تا حدی نا امیدکننده است.

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی کوییک اتومات

سایپا از همان پیشرانه تیبا و ساینا نیز برای کوییک اتومات استفاده می‌کند. این موتور 1.5 لیتری دارای 4 سیلندر بوده و 87 اسب بخار قدرت دارد. به علاوه، پیشرانه کوییک اتومات، 128 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و به دریچه گاز برقی نیز مجهز است. نیروی تولید شده، توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود. می‌توان گفت که این گیربکس عملکرد نرمی داشته و کار کردن با آن تا حد مطلوبی رضایت‌بخش است. به علاوه، مصرف سوخت نسبتاً پایین کوییک اتومات (حدود 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر) از دیگر ویژگی‌های مثبت این خودرو محسوب می‌شود.

کوییک اتومات پلاس به عنوان فول آپشن‌ترین عضو خانواده کوییک شناخته می‌شود. این خودرو به تجهیزاتی نظیر دوربین دنده عقب، حسگر پارک، نمایشگر 7 اینچی، کنترل فشار باد لاستیک، کروز کنترل و… مجهز است. در حال حاضر، مهم‌ترین رقیب کوییک اتومات، پژو 206 است. هر چند که 206 ظاهر جذاب‌تر و اسپرت‌تری دارد؛ اما استهلاک بالای آن باعث می‌شود تا برخی افراد در خرید آن تردید کنند. همچنین، پژو 206 به دنده اتومات مجهز نبوده و فضای کابین آن کوچک‌تر از کوییک اتومات است.

شرایط خرید اقساطی کوییک اتومات

در حال حاضر، خرید خودرو از کارخانه با مشکلات متعددی روبرو بوده و قیمت‌های بازار هم هر لحظه در حال نوسان است. امروزه، توصیه بسیاری از کارشناسان این است که به دلیل کاهش مداوم ارزش پول، منطقی‌ترین راهکار برای گرفتن تصمیمات بزرگ مالی، استفاده از شیوه‌های اقساطی است.

برای کسب اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

در بین شرکت‌هایی که اقدام به ارائه طرح‌های فروش اقساطی خودرو می‌کنند، مجموعه فرنام خودرو همواره توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را به دست بیاورد. این مجموعه امکان پرداخت اقساط بلند مدت را برای خریداران فراهم نموده و منصفانه‌ترین قیمت‌ها را به مشتری اعلام می‌کند. امکان خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری خودرو از دیگر مزایای بهره‌مندی از طرح‌های فروش اقساطی فرنام خودرو محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز