جدیدترین یخچال سامسونگ معرفی شد + تصاویر

شزکت سامسونگ به تازگی از عرضه جهانی یخچال‌های بسپوک خبر داد که این یخچال‌ها به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها مجهز شده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد کرد.

کاماپرس در ادامه امکانات یخچال‌های سری بسپوک را توضیح خواهد داد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

طراحی این یخچال به‌گونه‌ای انجام شده که با رنگ‌ و ترکیب‌های متنوعی برای کاربران ارائه می‎شود. این یخچال جدید به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها تجهیز شده تا ضمن صرفه‌جویی از انرژی کار ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی را به صورت کارامدتری انجام دهد.

به گفته معاون اجرایی و مدیر تیم تجربه مشتری لوازم دیجیتال سامسونگ، امکاناتی همچون حالت AI Energy در SmartThings و دیگر قابلیت‌های این محصول مانند Optimal Fresh+ و SpaceMax سبب شده تا مصرف‌کنندگان در عین صرفه‌جویی بالای انرژی، مواد غذایی را با بیشترین تازگی و طراوت نگهداری کنند.

آریاک سفر

گزینه‌های متنوع طراحی شده یخچال فریز بسپوک شرایطی ایجاد کرده تا مشتریان، یخچال آشپزخانه را با رنگ‌های دلخواه شخصی‌سازی کنند.

روکش شیشه‌ای درها نیز سبب شده تا یخچال با رنگ‌های متنوعی همچون آبی، هلویی، وانیلی، سفید و غیره در دسترس قرار گیرد تا ظاهری براق و ظریف را برای کاربر فراهم کند.

دستگیره درهای این سری یخچال نیز هیچ برجستگی بر روی درها ندارد و ظاهر یخچال به همین سبب یکپارچه و منسجم است.

سرویس SmartThings Energy نیز امکان AI Energy قرار داده تا با استفاده از هوش مصنوعی کارکرد یخچال مورد تحلیل قرار گیرد و کابران بر روی میزان مصرف انرژی نظارت داشته باشند. کاربران در صورت افزایش میزان مصرف می‌توانند با یک دکمه میزان استفاده از انرژی را تا 7 درصد کاهش دهند.

این سری یخچال دارای کشوی مخصوص Optimal Fresh+ است که چهار حالت متفاوت را فراهم می‌کند. حالت‌های متفاوت خنک‌سازی، زمان تازگی و طراوت مواد غذایی را به میزان دوبرابر افزایش می‌دهد. از چهار حالت ذخیره‌سازی می‌توان به یخچال، گوشت و ماهی، انجماد ملایم و خنک‌سازی سریع اشاره کرد.به عنوان مثال در حالت Meat & Fish می‌توان تا 7 روز مرغ و ماهی منجمد شده را با تازگی نگهداری کرد.

برای ذخیره‌سازی موادغذایی بدون انجماد کامل می‌توان حالتی به نام Soft Freeze را فعال کرد تا پوششی نازک از یخ بر روی مواد غذایی قرار گیرد تا در صورت نیاز بدون یخ‌زدایی از آن استفاده شود. در این کشو همچنین حالت Power Cool نیز وجود دارد که مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در سریع‌ترین حالت خنک می‌شوند.

گنجایش این سری یخچال‌ها افزایشی شده و به 20 لیتر می‌رسد که به سبب فناوری ویژه SpaceMax صورت گرفته است. این سری یخچال با عایق ویژه‌ای ساخته شده است و ابعادی نازک‌تر دارد.

یخچال جدید فریزر بالای بسپوک، کشو و محفظه‌های متعددی دارد که با ابعاد مختلف شرایطی برای ذخیره‌سازی مواد غذایی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین یخچال سامسونگ معرفی شد + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز