معرفی جدیدترین مدل های گوشی شیائومی + قیمت

بر اساس گزارش‌های منتشر شده احتمالا سری جدید ردمی نوت 12 در اواخر اکتبر در چین رونمایی خواهد شد؛ طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد این محصول دارای سه دوربین در قاب پشتی است و دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل کیفیت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با آنکه هنوز اطلاعاتی دقیق درباره این گوشی موبایل در دسترس نیست ولی طبق اطلاعات فاش شده این محصول دارای صفحه نمایش تخت با پانچ هول مرکزی است که دارای نرخ نوسازی بالایی خواهد بود. بر اساس همین اطلاعات، این محصول دارای سه دوربین در قاب پشتی است که دوربین اصلی آن از کیفیت 50 مگاپیکسل بهره برده و احتمالا ظاهر دوربین‌ها نیز چینشی مانند قبل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه 3 مدل از جدیدترین گوشی های شیائومی معرفی می‌شود که اخیرا به بازار عرضه شده‌اند؛

آریاک سفر

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 10 آ

قیمت: 3 میلیون و 726 هزارتومان

این محصول جدید شیائومی صفحه نمایشی برابر با 6.53 اینچ دارد و از نوع  آی پی اس ال سی دی است همچنین این گوشی موبایل رزولوشنی برابر با 70 در 1600 پیکسل دارد. این محصول جدید که گوشی اقتصادی این کمپانی به حساب می‌آید به دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل و سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل تجهیز شده است.  گوشی موبایل 10 آ به اندروید 12.5 تجهیز شده و دارای جک 3.5 میلی‌متر است. گفتنی است این محصول در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی در بازار موبایل عرضه می‌شود. گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 10 آ به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعت تجهیز شده است.

گوشی موبایل ردمی 10 پرایم نسخه 2022

قیمت: 5 میلیون و 220 هزارتومان

این محصول با نماشگر ال سی دی  در ابعاد 6.5 اینچ عرضه می‌شود که رزولوشنی برابر 1080 در 2400 پیکسل دارد و نرخ نوسازی تصویر آن برابر با 90 هرتز است. برای ساخت این گوشی موبایل در قسمت جلو شیشه به کار رفته و قسمت پشت و فریم آن از نوع پلاستیک است که همین امر سبب شده این محصول وزنی برابر با 192 گرم داشته باشد. پردازنده این محصول 8 هسته‌ای و به اندروید 11 مجهز شده است. در قسمت پشت 4 لنز مجزا دوربین تعبیه شده که هر کدام 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسل کیفیت دارند. البته کیفیت دوربین سلفی این محصول نیز 8 مگاپیکسل است. باتری این گوشی موبایل جدید شیائومی از نوع لیتیوم پلیمری است که ظرفیتی برابر با 6 هزار میلی‌آمپر ساعت دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو اف 4 جی تی

قیمت: 16 میلیون و 299 هزارتومان

گوشی موبایل اف 4 جی تی به نمایشگر امولد با ابعاد 6.67 اینچ تجهیز شده که رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل دارد. قسمت جلو  و پشت این محصول از جنس شیشه و فریم آن از نوع آلومینیومی است. پردازنده این محصول 8 هسته‌ای و سیستم عامل آن اندروید 12 است. این محصول در قاب پشت مجهز به سه دوربین با کیفیت‌های 64، 8 و 5 مگاپیکسل است و در قسمت جلو این محصول دوربینی با کیفیت 20 مگاپیکسل تعبیه شده است. باتری گوشی موبایل پوک اف 4 جی تی از نوع لیتیوم پلیمری است که ظرفیتی برابر با 4700 میلی‌آمپر ساعت دارد. این گوشی موبایل در بازار با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و زرد عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز